  • 1. Data: 2015-03-30 18:26:51
    Temat: Nadajnik audio bluetooth i opóźnienie dźwięku.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Mam tani nadajniczek bluetooth do przesyłania audio. Odbieram w
    przenośnym radioodbiorniku/głośniku bluetooth. Opóźnienie między
    źródłem dźwięku a tym przenośnym głośnikiem jest nie do
    zaakceptowania. Tak na ucho to aż z pół sekundy.

    Czy mój nadajnik lub/i odbiornik wprowadza takie opóźnienie? Może to
    kwestia nadajnika. Wymieniłbym go. Może to kwestia zastosowanej
    technologii?

    Głośniki bluetooth Samsunga współpracując z TV Samsunga nie mają
    opóźnienia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2015-03-30 19:44:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 30 Mar 2015 18:26:51 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > źródłem dźwięku a tym przenośnym głośnikiem jest nie do
    > zaakceptowania. Tak na ucho to aż z pół sekundy.

    Podziękuj za to twórcom standardu, bt audio musi re-encodować dźwięk
    przesyłając go przez swój kanał, wprowadzając kolejną degradację
    jakości.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-03-30 20:01:09