  • 1. Data: 2015-03-31 14:03:43
    Temat: Silnik do suszarki
    Od: taurus <_...@o...pl>

    Witam,

    Szukam takiego silniczka do suszarki Braun - wiekowy sprzęt
    ale jeszcze walczy :)

    http://www.23928.stk.net.pl/pictures/misc/silnik24v/

    Problem w tym, że silnik już nie ma szczotek i blaszki
    wycierają komutator, niedługo więc odmówi współpracy.

    Gdzie znajdę coś podobnego na podmianę? Może komuś zalega
    niepotrzebny w szufladzie?

    Silnik niestety nie posiada nadruku więc dokładnie nie wiem
    jaki to model. Z pomiarów wychodzi mi, że będzie miał takie
    parametry:

    napięcie: DC 24V
    prąd: 300mA

    wymiary 28x32 (sam korpus)

    Pozdrawiam,
    --
    taurus

  • 2. Data: 2015-03-31 14:36:28
    Temat: Re: Silnik do suszarki
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 14:03, taurus pisze:

    > Witam,
    >
    > Szukam takiego silniczka do suszarki Braun - wiekowy sprzęt
    > ale jeszcze walczy :)

    Może ten ci podejdzie.
    Cena chyba niezła.
    http://apex-ksero.pl/pl/p/Silnik-DC-24V/221

  • 3. Data: 2015-03-31 15:10:40
    Od: taurus <_...@o...pl>

    On 2015-03-31 14:36, t-1 wrote:
    > Może ten ci podejdzie.
    > Cena chyba niezła.
    > http://apex-ksero.pl/pl/p/Silnik-DC-24V/221

    Cena niezła :) Niestety występuje problem z montażem. Ten
    oryginalny silnik posiada "łapki" zasilające, do których
    przylutowany jest stelaż z grzałką - całość tworzy wspólny
    moduł.

    --
    taurus

  • 4. Data: 2015-03-31 15:30:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "taurus"
    > oryginalny silnik posiada "łapki"
    Odciąć od starego tył i nakleić/dolutować do nowego.

    Robert