    From: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: drobna dygresja / było: Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE
    Date: Fri, 22 Sep 2006 10:52:35 +0200

    Wojciech Puchar napisał(a):
    > dostałem taką odpowiedź z Habeas:
    >
    > The Habeas Blacklist that wp.pl is using is under development. It's not
    > ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.

    Chociaż wątek jest męczący, głównie za sprawą rozpoczynającego go
    Wojciecha, przebrnąłem jakoś przez kilka ostatnich tematów dotyczących
    Jego problemu. Chciałbym się tutaj odnieść do postawy, jaką większość
    odpowiadających tu prezentowała i proponowała niemądre rozwiązania.
    Uprawialiście taki trochę populizm, a teraz powinno być Wam głupio, a z
    tego powodu, że być może człowiek poszedł nieco naokoło i zaczął od
    molestowania polipa, zamiast od tego na czym skończył, jednakże doszedł
    do sedna sprawy, z czego pewnie i Wy skorzystacie. ;)

    Pozdrawiam,