  • 1. Data: 2006-09-21 21:35:26
    Temat: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    dostałem taką odpowiedź z Habeas:

    The Habeas Blacklist that wp.pl is using is under development. It's not
    ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    itp
    itp.

    pozostawie bez komentarza

  • 2. Data: 2006-09-22 04:57:40
    Temat: Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):
    > dostałem taką odpowiedź z Habeas:

    Ile jeszcze założysz nowych wątków na ten temat ?

    --
    ,,,
    (o o)

  • 3. Data: 2006-09-22 05:33:32
    Od: Józef Brodziński <s...@g...pl>

    Piotr Suchowski napisał(a):

    > Ile jeszcze założysz nowych wątków na ten temat ?

    Obawiam się, że ograniczeniem jest tu wyobraźnia :)

  • 4. Data: 2006-09-22 06:35:51
    Od: Straszny Dzygit <p...@j...email>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 21:35:26 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):

    > pozostawie bez komentarza

    stary daj sobie spokoj, nikt komu zalezy na dobrym dzialaniu poczty nie
    zaklada konta na wp, hotmailu czy innym yahoo.

    --
    Tomasz "Tomala" Matwiejczyk;
    JID: tommat(at)jabber.aster.pl; TLEN: tomala12; GyGy: 3645474;

  • 5. Data: 2006-09-22 08:35:53
    Od: wer <b...@n...pl>

    Wojciech Puchar wrote:
> [...]
    > ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.
    >
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Zostales alfa testerem.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 6. Data: 2006-09-22 08:52:35
    Temat: drobna dygresja / było: Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):
    > dostałem taką odpowiedź z Habeas:
    >
    > The Habeas Blacklist that wp.pl is using is under development. It's not
    > ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.

    Chociaż wątek jest męczący, głównie za sprawą rozpoczynającego go
    Wojciecha, przebrnąłem jakoś przez kilka ostatnich tematów dotyczących
    Jego problemu. Chciałbym się tutaj odnieść do postawy, jaką większość
    odpowiadających tu prezentowała i proponowała niemądre rozwiązania.
    Uprawialiście taki trochę populizm, a teraz powinno być Wam głupio, a z
    tego powodu, że być może człowiek poszedł nieco naokoło i zaczął od
    molestowania polipa, zamiast od tego na czym skończył, jednakże doszedł
    do sedna sprawy, z czego pewnie i Wy skorzystacie. ;)

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-09-22 09:00:13
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    Józef Brodziński napisał(a):

    > Obawiam się, że ograniczeniem jest tu wyobraźnia :)

    Albo jej brak

  • 8. Data: 2006-09-22 09:41:55
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > stary daj sobie spokoj, nikt komu zalezy na dobrym dzialaniu poczty nie
    > zaklada konta na wp, hotmailu czy innym yahoo.

    ja o tym wiem, i sprawą tego co tam zakłada jest to że ma g.

    problem w tym że blokowanie przez nich korespondencji psuje opinie również
    innym normalnym operatorom poczty, bo nie wszyscy ludzie od razu to
    rozumieją.

  • 9. Data: 2006-09-22 09:42:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Chociaż wątek jest męczący, głównie za sprawą rozpoczynającego go
    > Wojciecha, przebrnąłem jakoś przez kilka ostatnich tematów dotyczących

    bardzo męczący. szczególnie dla WP albo takich którym nie zależy żeby było
    normalnie.

  • 10. Data: 2006-09-22 10:39:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > stary daj sobie spokoj, nikt komu zalezy na dobrym dzialaniu poczty nie
    > zaklada konta na wp, hotmailu czy innym yahoo.

    i o2, które u mnie najczęściej jest odbijane
    interia spox!

    zyga
    --
    warning!