  • 21. Data: 2009-04-11 10:15:42
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 11:48:40 +0200, "Darek Mroz" <D...@w...pl> said:

    > Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"
    > Mam nadzieję że skażą go jak za zabójstwo

    O! Wyszedł już sobotni Fuckt.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-04-11 10:26:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 11:56:08 +0200, Arni <a...@N...SPAM> said:

    > http://www.tvn24.pl/1,251,8,55578084,148832934,64504
    53,0,forum.html

    Litości...

  • 23. Data: 2009-04-11 11:26:39
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    http://www.tvn24.pl/-1,1595143,0,1,tragiczna-droga-k
    rzyzowa,wiadomosc.html

    "Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa w miejscowości Latowicz w
    województwie mazowieckim: rozpędzony motocyklista wjechał w tłum
    wiernych, uczestniczących w procesji. Zabił jedną osobą i ranił cztery
    dalsze. On sam i jego pasażer również trafili do szpitala.
    Do wypadku doszło około godziny 21:00 na prostym odcinku drogi w
    centrum miejscowości, leżącej za drodze z Mińska Mazowieckiego do
    Stoczka Łukowskiego. Zginął 82-letni mieszkaniec Latowicza, a ranni to
    (oprócz dwóch osób jadących motocyklem), 3 kobiety i jeden mężczyzna.
    ---

    Plusem całej sytuacji jest to że facet jechał motocyklem a nie samochodem.
    Wyobrażacie sobie ile osób by zginęło i było rannych gdyby to był samochód?

    Wojtek

  • 24. Data: 2009-04-11 11:29:57
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Arni pisze:

    > http://www.tvn24.pl/1,251,8,55578084,148832934,64504
    53,0,forum.html

    "Wiejscy motocykliści
    na swych lśniących maszynach..."

  • 25. Data: 2009-04-11 11:34:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > O! Wyszedł już sobotni Fuckt.

    Ja też nie jestem za pochopnym wydawaniem sądów ale to działa w obie
    strony, więc i Ty się powstrzymaj. A w sumie wątpię by prawda,
    jakakolwiek ona jest, do nas dotarła.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2009-04-11 11:44:36
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Hinek pisze:

    > Trudno aby Droga Krzyzowa zakonczyla sie happy endem...

    ROTFL
    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 27. Data: 2009-04-11 11:46:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 13:34:35 +0200, Magic <m...@w...pl> said:

    > Ja też nie jestem za pochopnym wydawaniem sądów ale to działa w o bie
    > strony, więc i Ty się powstrzymaj.

    Sorry, ale to zabrzmiało jak przysłowiowe już "czysta na gumie".
    Zresztą to byłby zaiste cud godny Jezusa, gdyby motocykl z taką
    prędkością uderzył w grupę ludzi, jedyną ofiarą był 82-letni dziadek, a
    reszta, łącznie z motocyklistą i pasażerem - tylko ranna. Prawa fizyki
    , te sprawy. Niby możliwe, ale sam się zastanów, jaki jest poziom
    prawdopodobieństwa.

    > A w sumie wątpię by prawda, jakakolwiek ona jest, do nas dotarła.

    Święta racja.

  • 28. Data: 2009-04-11 11:53:25
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    marusc pisze:

    > ROTFL

    było, lecisz po piwo

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 29. Data: 2009-04-11 12:07:11
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Arni pisze:

    > było, lecisz po piwo

    Ja tylko swoje emocje wyrażam.

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 30. Data: 2009-04-11 12:29:11
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    de Fresz pisze:

    53,0,forum.html

    > Litości...

    dla kogo?
    z gory zakladamy ze wszscy piszacy o dobrym zabezpieczeniu imprezy (2
    radiowozy, latarki, pochodnie) kłamią?
    Ze facet byl pijany, ze juz wczesniej spowodowal wypadek?
    Oczywiscie, to procesja nie patrzyła w lusterka bo ich nie miala, nie
    uzywala kierunkowskazów i nagle zajechała droge jadacemu przepisowo
    motocykliscie.