  • 51. Data: 2011-11-24 11:06:21
    Temat: Re: drożejąca ropa
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/11/2011 20:49, jerzu wrote:

    > Dobre. Akurat wczoraj miałem okazję jechać rano KM, i to pod prąd
    > porannych korków. Mimo to autobus zamiast 38 minut wg rozkładu, jechał
    > równe 60.

    Świat nie kończy się na twojej komunikacji miejskiej na szczęście.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2011-11-24 11:08:01
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > równe 60.

    Świat nie kończy się na twojej komunikacji miejskiej na szczęście.

    Samochodem ile ta droga zajmie? 40 minut? Jeśli tak, to mam do wyboru
    przez 40 minut gapić się na korek, żeby mieć w domu 20 minut więcej na
    poczytanie książki, albo przez 60 minut poczytać książkę w autobusie.

    Zgadnij?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2011-11-24 12:28:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-24 11:08, kamil pisze:

    > Świat nie kończy się na twojej komunikacji miejskiej na szczęście.
    >
    > Samochodem ile ta droga zajmie? 40 minut? Jeśli tak, to mam do wyboru przez 40
    minut gapić się na korek,

    albo słuchać radia, czy ulubionej muzyki...

    > żeby mieć w domu 20 minut więcej

    plus czas dojścia na i z przystanku, plus czas oczekiwania na KM...

    > na poczytanie książki, albo przez 60 minut poczytać książkę w autobusie

    często na stojąco, smrodzie ciał, w upale albo zimnie... nie mówiąc o tym,
    co akurat aura zgotuje w drodze na i z przystanku...

    Oczywiście świat się nie kończy na mojej KM, która zadała mi tę traumę ;)
    Jak tylko się poprawi, to rozważę przesiadkę...

  • 54. Data: 2011-11-24 12:46:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-23 18:12, ToMasz pisze:

    > powiedz to ludziom pracującym w przemyśle elektrycznym, wydobyciu węgla, gazowym...
    Fajnie być tak krótkowzrocznym. Król Maciuś pierwszy

    Jeśli idzie o wydobycie węgla, to akurat importujemy go netto. Brakuje nam węgla na
    eksport.
    "Przemysł elektryczny"? A niby co ma do rzeczy, z czego produkuje się prąd?
    Na pewno elektrownie by się przestawiły na tańsze paliwo (stopniowo - to są
    inwestycje).

    A tak w ogóle, to ty poważnie twierdzisz że tańsze źródło energii dla gospodarki
    oznacza per saldo straty? Globalnie, długookresowo? Oczywiście ten czy ów mógłby się
    przy okazji zdenerwować, ale to właśnie udupianie lepszych/tańszych rozwiązań w imię
    dobra "ludzi pracujących w", to krótkowzroczny populizm.

  • 55. Data: 2011-11-24 14:02:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/11/2011 11:28, Jakub Witkowski wrote:

    > albo słuchać radia, czy ulubionej muzyki...

    > plus czas dojścia na i z przystanku, plus czas oczekiwania na KM...

    Myślałem, że to wliczyłeś.

> [...]
    >
    > Oczywiście świat się nie kończy na mojej KM, która zadała mi tę traumę ;)
    > Jak tylko się poprawi, to rozważę przesiadkę...

    Ja na szczęście takich traumatycznych przeżyć z KM nie miałem, chodziło
    wyłącznie o czas i wygodę (młoda do przedszkola spod bramy, zamiast
    łazić w deszczu z przystanku).

    Weź też pod uwagę parking, ja pracuję za miastem więc problemu nie ma,
    ale żona do niedawna biuro miała w samym centrum. Wjechać tam w
    godzinach szczytu to już sukces, płać do tego jeszcze za parking na 8
    godzin, już lepiej przejść się na spacer albo jechać autobusem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2011-11-24 17:40:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    > Problemem jest u nas to, że "nasi" mają ten naród w dalekim poważaniu, bo
    > "ich" nie za bardzo to boli.
    > Gdyby zarabiali 3400 brutto, to jeden z drugim coś by robili, by obciążenia
    > fiskalne były mniejsze.

    no chyba zartujesz kolego, premier juz i tak ledwo koniec z koncem wiaze

    http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10694,ekipa
    -tuska-10-mln-dlugu-1-mln-oszczednosci.html

  • 57. Data: 2011-11-24 18:10:45
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Na świętość trzeba sobie zasłużyć.
    Nie, nie trzeba - są tego przykłady w historii.

    > Każdy zmarły bandzior też będzie S.P.?
    Tak, też będzie S.P.
    WOJO

  • 58. Data: 2011-11-24 20:40:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Nie, nie trzeba

    Twoim zdaniem.
    Moim zdaniem żaden szkodnik na świętość nie zasługuje.
    Czyli praktycznie większość z tych, co to ją dostali. ;-)