  • 11. Data: 2009-04-13 08:26:48
    Temat: Re: drzweo w Piątek
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    no do tegoż zmierzałem - jeżeli powstrzymamy się od komentowania podobnych
    postów, może mniej ich będzie - albo wcale

    pozdr
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 12. Data: 2009-04-14 15:47:38
    Od: j...@g...com

    On 12 Kwi, 18:20, Konrad Zmaślicki <k...@w...pl> wrote:

    > obrzydliwe jest to, co wyprawia twój ojciec z toba, kiedy wieczorem
    > wraca najebany z garażó

    Tobie Twój ojciec może nic obrzydliwego nie zrobił,ale na porządny
    słownik ortograficzny jak widzę pożałował:)))

  • 13. Data: 2009-04-18 19:51:49
    Od: Panslavista <P...@w...pl>

    Użytkownik Panslavista napisał:
> [...]
    klista-jego-motor-uderzyl-w-drzewo,wid,11031159,wiad
    omosc.html

    > L O L :)
    > jednego debila mniej

    > óóó
    óóó

  • 14. Data: 2009-04-19 01:49:06
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Panslavista pisze:

    > óóó

    mam takie pytanko: mozesz wypierdalac z tym z tej grupy?
    rzygac sie chce jak widze te altdupowe literki niewydarzonych shitożerców.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-04-19 07:54:08
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Arni wrote:

    > mam takie pytanko: mozesz wypierdalac z tym z tej grupy?
    > rzygac sie chce jak widze te altdupowe literki niewydarzonych
    > shitożerców.

    Co to jest altdupowa literka niewydarzonego shitożercy? Ja widzę tam
    tylko óóó, nie wolno używać "ó" ?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 16. Data: 2009-04-19 10:07:17
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Co to jest altdupowa literka niewydarzonego shitożercy? Ja widzę tam
    > tylko óóó, nie wolno używać "ó" ?

    grupa idiotów myslaca ze są władcami usenetu i robiaca syf gdzie sie da.
    Ich gniazdo to alt.pl.dupa a Panslavista wystepuje tam jako postac
    drugoplanowa. Poza tym polecam:
    http://groups.google.pl/groups/search?q=panslavista&
    qt_s=Przeszukuj+grupy

  • 17. Data: 2009-04-20 06:38:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@N...SPAM> wrote in message news:gsdvuk$orr$1@inews.gazeta.pl...

    > --
    > Arni Toruń
    > '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    > '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
    > '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    > '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

    Gratsy. Nie napisales czy Twoj czy zony ;) Acha: wpomoz, prosze, ma zmeczona
    pamiec: ile linijek max moze miec stopka?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2009-04-20 07:01:19
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Kefir pisze:

    > Gratsy. Nie napisales czy Twoj czy zony ;)

    w sumie dla zony ale na razie sie robi a potem ja bede testowałzeby
    oddac pełnosprawny produkt zonie :)

    >Acha: wpomoz, prosze, ma
    > zmeczona pamiec: ile linijek max moze miec stopka?

    trzyyyczteryyallllbopinć :)
    wiem, i tak wywaliłem adres stronki, hondzia pojdzie do ludzi to sie
    mniejszy.