  • Data: 2016-09-16 10:52:07
    Temat: duze enduro
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam teraz około 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr
    srad- za cholere nie mozna jechac stówką bo po godzinie rece mi wysiadają.
    trzeba minimum 150 miec aby był komfort dla rąk).
    rozwazam jakies 1100 gs, wiaderko, v-stroma itp
    co polecacie?
    a moze pójsc w stronę FJR?
    chodzi o to ze kupiłem pannie cebulkę i ona sama chce jezdzic na swoim
    motongu, a niestety jezdzi z predkosciami 80-100. gdy jej towarzysze na moim
    srad to za długo nie da sie wytzymac.
    moze inne propozycje?

    ---
    Avast.