  • 1. Data: 2012-03-04 11:32:31
    Temat: dvd restartujący kompa
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    typowy przypadek,ale nie znam typowego rozwiązania,
    po włożeniu płyty dvd do czytnika następuje restart komputera, help?

  • 2. Data: 2012-03-04 11:55:16
    Temat: Re: dvd restartujący kompa
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 04/03/2012 11:32, identifikator: 20040501 wrote:
    > typowy przypadek,ale nie znam typowego rozwiązania,
    > po włożeniu płyty dvd do czytnika następuje restart komputera, help?

    Przed uruchomieniem OS też? Jak wejdziesz do ustawień BIOSu
    i wsadzisz płytkę, to też jest restart?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-03-04 12:55:18
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jivjsd$v9r$1@node2.news.atman.pl...
    > typowy przypadek,ale nie znam typowego rozwiązania,
    > po włożeniu płyty dvd do czytnika następuje restart komputera, help?
    Typowym rozwiązaniem jest wymiana zasilacza. U mnie pomogło :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 4. Data: 2012-03-04 13:22:55
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 12:32:31 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > typowy przypadek,ale nie znam typowego rozwiązania,
    > po włożeniu płyty dvd do czytnika następuje restart komputera, help?

    Najbardziej typowy objaw padającego zasilacza.

  • 5. Data: 2012-03-05 08:42:56
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    > typowy przypadek,ale nie znam typowego rozwiązania,
    > po włożeniu płyty dvd do czytnika następuje restart komputera, help?
    kondensatory w zasilaczu.