  • 1. Data: 2012-10-17 10:07:44
    Temat: dwpe szukam opisu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może mnie nakierować gdzie znajdę opis biblioteki do rysowania
    wykresów "dwpe"?

    a może Komuś się chce zajrzeć do kodu? biblioteka ma babol taki, że jeśli
    ostani słupek od prawej jest zerem to nie wyświetla wykresu w IE 8.0...

  • 2. Data: 2012-10-17 10:08:21
    Temat: Re: dwpe szukam opisu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    szukałem, ale serio nic nie można znaleźć, pewnie to jakiś bardzo stary
    produkt, może Ktoś widział gdzieś jakiś opis?

  • 3. Data: 2012-10-20 13:24:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znalazłem jakąś paczkę:
    dwpe-code-public-latest.zip
    ale tam nie ma nic z opisów i dokumentacji...

    przy okazji, czy katalog _MACX można spokojnie wywalić?

  • 4. Data: 2012-10-22 17:43:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    coś się pojawiło: http://code.google.com/p/enhancejs/w/list

    ale ja tego nie rozumiem, może jednak Ktoś?

  • 5. Data: 2012-10-22 17:56:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w pliku mam tablicę z komórkami, i inicjalizację dwpe i to rysuje mi z
    tablicy wykres... magia...

    a do tego jakiś taki plik js:

    // Run the script on DOM ready:
    $(function(){
    $('.ChartTable').visualize({type: 'bar', width: '750px'});
    });

    co to może być?

  • 6. Data: 2012-10-27 16:41:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > // Run the script on DOM ready:
    > $(function(){
    > $('.ChartTable').visualize({type: 'bar', width: '750px'});
    > });

    to jest jQuery zapytam nieśmiało? bez tego nie rysuje

  • 7. Data: 2012-11-01 20:24:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dla tych co poszukują, w paczce jest przykład, lepsze g... niż wcale...

  • 8. Data: 2012-11-01 20:34:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale prawdę mówiąc nie rozumiem tego przykładu wyświetlającego wykresy...
    normalnie powinien zamienić tabelę na wykres, a on zostawił tabelę i pod
    spodem nawalił wykresy...