  • 1. Data: 2013-10-26 21:33:57
    Temat: dystans plastykowy do tranzystora
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję takiego dynksa - dystans plastykowy, żeby wlutować tranzystor
    w obudowie TO-92 , żeby był 10mm od PCB.

    Właściwie to nie chodzi o tranzystor tylko DS18B20, ale to ta sama
    obudowa. Chodzi mi o to, żeby był sztywno na PCB, w tej odległości.
    Rurki termokurczliwe są elastyczne, więc do niczego.

    Może coś widzieliście ? Bo patrzę w TME, ale nie widzę...

  • 2. Data: 2013-10-26 21:47:37
    Temat: Re: dystans plastykowy do tranzystora
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    coś jakby takiego, tylko to jest krótkie ;
    http://www.tme.eu/pl/details/fix-to-18/tuleje-dystan
    sowe-plastikowe/fixfasten/#

  • 3. Data: 2013-10-26 21:48:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-26 21:47, sundayman pisze:
    > coś jakby takiego, tylko to jest krótkie ;
    > http://www.tme.eu/pl/details/fix-to-18/tuleje-dystan
    sowe-plastikowe/fixfasten/#

    a nie, głupoty pokazuję - to do TO-18 jest.

  • 4. Data: 2013-10-26 22:06:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Rurki termokurczliwe są elastyczne, więc do niczego.

    Może izolacja z przewodu np 6mm2 Ci przypasi. Jest dość sztywna.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-10-26 22:38:57
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2013-10-26 21:33, sundayman pisze:
> [...]
    > Rurki termokurczliwe są elastyczne, więc do niczego.
    >
    > Może coś widzieliście ? Bo patrzę w TME, ale nie widzę...

    A takie cóś?

    http://www.tme.eu/pl/details/tdys3.6_10/tuleje-dysta
    nsowe-plastikowe/#

    Andrzej
    www.symbiostock.info

  • 6. Data: 2013-10-26 23:26:31
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > Rurki termokurczliwe są elastyczne, więc do niczego.
    >
    > Może coś widzieliście ? Bo patrzę w TME, ale nie widzę...
    Jeśli zamiast 10mm może być 10.7mm, to proszę:
    http://www.tme.eu/pl/details/br-10.7/pozostale/kingb
    right-electronic/#t4e5cc36c067967d463eff21a25aa1715

    W akcesoriach do led znajdziesz przeróżne takie dystanse

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-10-26 23:55:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jeśli zamiast 10mm może być 10.7mm, to proszę:
    > http://www.tme.eu/pl/details/br-10.7/pozostale/kingb
    right-electronic/#t4e5cc36c067967d463eff21a25aa1715

    to mi się wydało najfajniejsze, ale jak spojrzysz w dataszita, to się
    okazuje, że tam w środku są 2 otworki, a nie 3. Na foto widać 3, ale to
    chyba jakiś błąd wtrysku musi być. Chyba, że rysunek sobie, a element
    sobie. Trzeba by zobaczyć chyba w realu.

    Tulejka wskazana przez ajt'a też niby by w sumie mogła być, pytanie
    tylko jak z końcówkami - chyba by musiały być razem w środku...No może.

    Chyba zamówię parę takich wynalazków, i coś może się wybierze.
    Ale, że nie ma takiego dedykowanego dla TO-92.
    Kiedyś to widziałem takie, na tranzystory. Ale to na jakichś starych PCB...

    O, w farnelu są;

    http://pl.farnell.com/multicomp/mpx05gfnb/transistor
    -pad/dp/519972

    ale za krótkie.

  • 8. Data: 2013-10-27 00:09:35
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-26 23:55, sundayman pisze:

> [...]
    > chyba jakiś błąd wtrysku musi być. Chyba, że rysunek sobie, a element
    > sobie. Trzeba by zobaczyć chyba w realu.
    Nie wiem jak ta wskazana, ale na 100% są takie tulejki na 2-kolorowe
    ledy, 3 nóżkowe.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-10-27 00:43:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak ta wskazana, ale na 100% są takie tulejki na 2-kolorowe
    > ledy, 3 nóżkowe.

    a widzisz, są rzeczywiście tylko ciut za długie

    http://www.tme.eu/pl/details/keys8922/pozostale/keys
    tone/8922/#

    no, ale może się nada. Jakoś przyciąć czy coś...

  • 10. Data: 2013-10-27 04:06:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-27 00:43, sundayman pisze:

    > a widzisz, są rzeczywiście tylko ciut za długie
    >
    > http://www.tme.eu/pl/details/keys8922/pozostale/keys
    tone/8922/#

    > no, ale może się nada. Jakoś przyciąć czy coś...
    Jak ciąć, to może lepiej:
    KEYS8930 Tulejka dystansowa; do diod LED; L:22,86mm
    akurat będziesz z 1 miał 2 połowy, zamiast z odpadem...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173