  • 1. Data: 2007-10-23 14:33:12
    Temat: dzien jak co dzien
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    kto ma blisko niech podjedzie zrestartowac rołter asmaksa w gtsie ;]

  • 2. Data: 2007-10-23 16:42:33
    Temat: Re: dzien jak co dzien
    Od: robert <robert@_NOSPAM_wolbrom.pl>

    K pisze:
    > kto ma blisko niech podjedzie zrestartowac rołter asmaksa w gtsie ;]

    na infolinii mowia o awarii swiatlowodu :)

  • 3. Data: 2007-10-23 16:46:33
    Od: "KOLa" <k...@r...com.pl>

    wie ktos co sie dzieje w gtsie ze tak sie zapchalo???
    5 * 12 ms 12 ms taro-dbp1-so1-0-0.net.ipartners.pl
    [157.25.3.249

    6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    7 460 ms 460 ms 455 ms taro7.net.ipartners.pl [157.25.4.83]
    8 460 ms 458 ms 458 ms noc.gts.pl [217.153.108.10]

    Użytkownik "K" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w
    wiadomości news:ffl0n5$1dkv$1@news2.ipartners.pl...
    kto ma blisko niech podjedzie zrestartowac rołter asmaksa w gtsie ;]

  • 4. Data: 2007-10-23 17:42:28
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    KOLa wrote:
    > wie ktos co sie dzieje w gtsie ze tak sie zapchalo???

    1. Naucz sie cytowac

    2. Jak dobrze pamietam swiatlo znowu wykopali, tym razem w okolicach kielc

    3. Uwielbiam awarie GTS w momencie gdy jest na ta chwile zaplanowane
    kupe podlaczen nowych klientow.

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2007-10-23 19:24:00
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 23 Oct 2007 19:42:28 +0200, VoMi7 wrote:

    > 3. Uwielbiam awarie GTS w momencie gdy jest na ta chwile zaplanowane
    > kupe podlaczen nowych klientow.

    ja zaś uwielbiam jak do mnie w tym czasie wydzwaniają po konsultacje
    urynanety, bo jeszcze przy okazji (a może właśnie z tego powodu
    te awarie w GTSie) przymroziło więc im złączki popuszczały i ogólnie nie
    wiadomo o co chodzi a ja jak zwykle nie wiem gdzie ręce włożyć :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 6. Data: 2007-10-23 19:30:00
    Od: JasniePanie <z...@c...z.pl>

    > ja zaś uwielbiam jak do mnie w tym czasie wydzwaniają po konsultacje
    > urynanety,

    a co Ty taki mastach jestes?

  • 7. Data: 2007-10-23 20:00:30
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    JasniePanie wrote:

    > a co Ty taki mastach jestes?

    po ilości postów na forach i grupach juz na pewno został

    Prezydentem Internetu ;-)

    no offence :P

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2007-10-23 20:29:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 23 Oct 2007 21:30:00 +0200, JasniePanie wrote:

    > a co Ty taki mastach jestes?

    nie, biore kase za konsultacje i administracje (stałą co miesiąc), więc
    dzwonią

    jak masz jakieś ciekawsze propozycje zatrudnienia (czytaj za lepsze
    pieniądze) to jestem otwarty na propozycje, wystawiam faktury VAT :)

  • 9. Data: 2007-10-23 20:35:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 23 Oct 2007 22:00:30 +0200, VoMi7 wrote:

    > po ilości postów na forach i grupach juz na pewno został
    > Prezydentem Internetu ;-)

    na jakich forach ?

  • 10. Data: 2007-10-24 09:36:06
    Od: JasniePanie <z...@c...z.pl>

    > nie, biore kase za konsultacje i administracje (stałą co miesiąc), więc
    > dzwonią

    Generalnie jak jakis kolega nieforutnnie odpisał "wiadać Cie na forach".
    Widocznie to w 90% wystarcza do konsultacji.

    > jak masz jakieś ciekawsze propozycje zatrudnienia (czytaj za lepsze
    > pieniądze) to jestem otwarty na propozycje, wystawiam faktury VAT :)

    No coz, Twojej pomocy nie potrzebuje.
    A usenet a w szczegolnosci polip to nie jest najlepsze miejsce na
    spamerska reklame.