    From: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: dzierżawa łącz teleinformatycznych
    Date: Mon, 16 Oct 2006 14:33:17 +0200

    Witam,

    czy ktoś z Was już widział nowy cennik dzierżawy łącz TPSA ? Dzisiaj
    dostałem taki dokument mówiący, że od 01.01.2007 opłata stała z tytułu
    dzierżawy łącza ma wynosić 255,- PLN netto miesięcznie.
    Jest tutaj parę osób monitorujących kwestie prawne w telekomunikacji,
    więc prosiłbym o jakieś opinie, bo - prawdę mówiąc - jestem już lekko
    skołowany tym co się dzieje. Operator dominujący na rynku dzierżawy
    łącz, mający ustawowy obowiązek uzyskania akceptacji takowych cen
    wprowadza ceny przekraczające barierę absurdu. Czy Tepsa ma akceptację
    UKE dla takich cen, czy ich bezczelność niema już granic ? A jeśli ma,
    to czy w UKE ktoś zwariował ? Co jest grane ?

    --
    z.