  • 1. Data: 2006-10-16 12:33:17
    Temat: dzierżawa łącz teleinformatycznych
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Witam,

    czy ktoś z Was już widział nowy cennik dzierżawy łącz TPSA ? Dzisiaj
    dostałem taki dokument mówiący, że od 01.01.2007 opłata stała z tytułu
    dzierżawy łącza ma wynosić 255,- PLN netto miesięcznie.
    Jest tutaj parę osób monitorujących kwestie prawne w telekomunikacji,
    więc prosiłbym o jakieś opinie, bo - prawdę mówiąc - jestem już lekko
    skołowany tym co się dzieje. Operator dominujący na rynku dzierżawy
    łącz, mający ustawowy obowiązek uzyskania akceptacji takowych cen
    wprowadza ceny przekraczające barierę absurdu. Czy Tepsa ma akceptację
    UKE dla takich cen, czy ich bezczelność niema już granic ? A jeśli ma,
    to czy w UKE ktoś zwariował ? Co jest grane ?

    --
    z.

  • 2. Data: 2006-10-16 16:12:41
    Temat: Re: dzierżawa łącz teleinformatycznych
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > barierę absurdu. Czy Tepsa ma akceptację UKE dla takich cen, czy ich
    > bezczelność niema już granic ? A jeśli ma, to czy w UKE ktoś zwariował ? Co

    W sesie, ze istniejace lacza, ktore posiadasz podrozejam czy piszesz
    o ogolnie nowych cenach ?
    Nawet nie strasz bo sam mam kupe dzierzawek :(

  • 3. Data: 2006-10-16 17:13:32
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Zbigniew Sikora napisał(a):
> [...]
    > dostałem taki dokument mówiący, że od 01.01.2007 opłata stała z tytułu
    > dzierżawy łącza ma wynosić 255,- PLN netto miesięcznie.

    Czuje w kościach że miła Pani Ania się sprawą zainteresuje. Oby...

    --
    ,,,
    (o o)

  • 4. Data: 2006-10-16 20:07:52
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > W sesie, ze istniejace lacza, ktore posiadasz podrozejam czy piszesz
    > o ogolnie nowych cenach ?
    > Nawet nie strasz bo sam mam kupe dzierzawek :(

    Absurdem i tragedią byłoby jedno i drugie. Z informacji jakie uzyskałem
    chodzi również o zmianę _istniejących_ umów. Stosowne "propozycje"
    (podpisujesz aneks albo rezygnujesz z usługi) dzierżawiący mają otrzymać
    w listopadzie. Jutro postaram się zeskanować dokument i wystawię go w
    Sieci. Faks już dzisiaj poszedł do UKE.

    --
    z.

  • 5. Data: 2006-10-17 13:39:10
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Zgodnie z obietnicą przedstawiam dokument informujący o nowych cenach
    łącz dzierżawionych TPSA - http://hor.net.pl/tpsa.pdf

    --
    z.

  • 6. Data: 2006-10-17 14:20:16
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Zbigniew Sikora napisał(a):
    > Zgodnie z obietnicą przedstawiam dokument informujący o nowych cenach
    > łącz dzierżawionych TPSA - http://hor.net.pl/tpsa.pdf

    zastanawia mnie jedna rzecz:

    brak odszkodowań za wyjątkiem przyznanej ulgi ... czyli jak cena była
    promocyjna, to ulga jest do zwrotu ...

    nieźle zawsze jest kasa ... nawet jak klient wypowie bo nie przyjmie
    nowego regulaminu.

    wojtek

  • 7. Data: 2006-10-18 09:44:42
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Piotr Suchowski napisał:

    > Czuje w kościach że miła Pani Ania się sprawą zainteresuje. Oby...

    Pani Ania powinna się zainteresować również sama sobą, chociażby w kwestii
    obniżenia opłat za pozwolenia radiowe pod radiolinie, o pójściu do fryzjera
    nie wspomnę :P

    --
    TOM AS33868
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 8. Data: 2006-10-18 16:34:09
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > listopadzie. Jutro postaram się zeskanować dokument i wystawię go w Sieci.

    Jedna sprawa - 2tory.
    Zdaje się ze jeżeli mam 2 dzierżawki w jedno miejsce i jakimś cudem uda mi
    się je
    zamienić na 2 tor, to opłata będzie niewiele większa niż poprzednio.

    Aa, no i nie widze rozróżnienia na 128, 256, 512, 1M i 2Mbity.

    Marcin

  • 9. Data: 2006-10-18 16:34:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Pani Ania powinna się zainteresować również sama sobą, chociażby w
    > kwestii obniżenia opłat za pozwolenia radiowe pod radiolinie, o pójściu
    > do fryzjera nie wspomnę :P

    Zachowuj się. Ostatnio się publicznie przyznała, że czytuje polipa ;-)

    M.

  • 10. Data: 2006-10-19 11:30:08
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zachowuj się. Ostatnio się publicznie przyznała, że czytuje polipa ;-)

    A co do meritum... ?
    Ty, Maciek, jesteś (przepraszam za wyrażenie) ekspertem w tej materii,
    więc powiedz mi, proszę, jak ta sprawa wygląda. Co można tutaj coś
    zrobić, czego mam się spodziewać ?
    Ja czasem odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osobą w tym kraju
    korzystającą z dzierżawek. Przecież obecny projekt _eliminuje_ możliwość
    świadczenia usług z użyciem łącz dzierżawionych ! Począwszy od czasów
    pamiętnej blokady realizacji łącz za sprawą panów Duthois i LeGuern
    kilka lat temu, poprzez aferę z tłumikami, aż do dzisiaj nie widzę
    specjalnego poruszenia. Udało mi się porozmawiać z paroma
    dziennikarzami, korespondować z ludźmi z URTiPu, ale efektów jak nie
    było tak niema. Przecież, jeśli dobrze interpretuję przepisy PT, to
    instalacja tłumików jest nielegalna - a tłumiki są faktem. Przecież cena
    dzierżawy łącz musi byc poparta kalkulacją kosztów i zatwierdzona przez
    UKE. Jest ?
    Czy, do jasnej cholery, w tym kraju jedynym skutecznym sposobem
    działania jest urządzanie blokad dróg i palenie opon ?

    z.