  • 1. Data: 2010-09-01 07:03:16
    Temat: dziwna sprawa w erze - zabrali mi prawie 20 zł
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    wchodząc w billing do tak taka w erze zobaczyłam że zżarło mi 18,30 zł

    problem w tym że ja nie dzwoniłam na numer B7100.

    Na billingu widać że rozmawiano z tym numerem B7100 15 minut na łączną kwotę 18,30

    Ja nigdzie nie dzwoniłam na taki numer - można to jakoś reklamować co to za
    numer w ogóle?

    http://www.hot.jpg.pl/116206

  • 2. Data: 2010-09-01 07:39:16
    Temat: Re: dziwna sprawa w erze - zabrali mi prawie 20 zł
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    zwonisz na seks linie a potem amnezja>\?

    kl

  • 3. Data: 2010-09-01 07:50:47
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    na żadną sex linię nie dzwoniłam a skąd wiesz że to sex linia? co to za numer
    B7100

  • 4. Data: 2010-09-01 07:52:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    w...@W...gazeta.pl pisze:
    > na żadną sex linię nie dzwoniłam a skąd wiesz że to sex linia? co to za numer
    > B7100

    zadzwon i sprawdz :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-09-01 07:57:58
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    wszystkiedziewczyny live!!!! Obsługa do końca,,,, Tak przyjamniej muwi
    rekalama

    jk

  • 6. Data: 2010-09-01 07:58:19
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 01-09-2010 09:03, w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    >
    > Ja nigdzie nie dzwoniłam na taki numer - można to jakoś reklamować co to za

    http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?
    ID=3610888

  • 7. Data: 2010-09-01 07:59:04
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 09:50, w...@W...gazeta.pl pisze:
    > na żadną sex linię nie dzwoniłam a skąd wiesz że to sex linia? co to za numer
    > B7100

    złudzeń- to kolina, naczelny troll usenetu - nie odpowiadaj, bo będzie
    dłużej żył.

    Co do wątku, to numer wygląda na jakiś numer premium i jak znam Erę to
    pewnie włączyli Ci jakąś usługę po okresie próbnym, a potem tego nie
    wyłączyłeś. Zadzwoń na BOA i poproś o listę usług premium jakie masz
    uruchomione. Obstawiam, że to jakaś usługa wciśnięta przez nich.

  • 8. Data: 2010-09-01 08:08:59
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    no ale dziwna sprawa ja nie wcisnęłam żadnego numeru B7100

    a tu wszędzie pisze *7100

  • 9. Data: 2010-09-01 08:13:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > no ale dziwna sprawa ja nie wcisnęłam żadnego numeru B7100
    >
    > a tu wszędzie pisze *7100

    A masz na telefonie taka cyferke jak B?
    Na stacjonarnym, to jeszcze sie dalo - z lepszego tone dialera albo z modemu
    byly sygnaly A, B, C, D.
    A tutaj po prostu * w billingu widnieje jako B

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-09-01 08:16:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A masz na telefonie taka cyferke jak B?
    > Na stacjonarnym, to jeszcze sie dalo - z lepszego tone dialera albo z
    > modemu byly sygnaly A, B, C, D.
    > A tutaj po prostu * w billingu widnieje jako B

    Polaczenie z *7100 wykonalo Ci sie tuz po polaczeniu nawiazanym o 18:56.
    Przypomnij sobie do kogo wtedy dzwonilas.... a moze to nie Ty dzwonilas?

    POzdrawiam
    SDD