  • 11. Data: 2010-09-01 08:19:02
    Temat: Re: dziwna sprawa w erze - zabrali mi prawie 20 zł
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i5l1mq$gqs$1@inews.gazeta.pl...

    > a tu wszędzie pisze *7100

    http://www.7100.pl/

    Moze Ty (lub ktos) skorzystal z serwisu zmieniajacego glos. Jest on dostepny
    wlasnie pod *7100

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-09-01 08:49:25
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > złudzeń- to kolina, naczelny troll usenetu - nie odpowiadaj, bo będzie
    > dłużej żył.

    jakość i tak żyje długo....

    jk

  • 13. Data: 2010-09-01 09:29:03
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    czy mozna to jakoś reklamować w erze i czy jest szansa na wygranie i zwrot kasy?

  • 14. Data: 2010-09-01 10:33:02
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od w...@W...gazeta.pl
    z dnia: 2010-09-01 11:29:
    > czy mozna to jakoś reklamować w erze
    można

    > i czy jest szansa na wygranie i zwrot kasy?
    jest... 0%

    ERA to dno i metr mułu w obsłudze klienta :]

    Paweł

  • 15. Data: 2010-09-01 12:34:11
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-01 09:57, malgosia wrote:

    > wszystkiedziewczyny live!!!! Obsługa do końca,,,, Tak przyjamniej muwi
    > rekalama

    Młodzieży starajcie się - to jest w podstawówce (a może już w
    przedszkolu ?) - człowiek mówi, nie "muwi" ;)

    R.

  • 16. Data: 2010-09-01 13:10:09
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > wchodząc w billing do tak taka w erze zobaczyłam że zżarło mi 18,30 zł
    > problem w tym że ja nie dzwoniłam na numer B7100.

    To jest typowe dla ERY. Firma, lub jakaś grupa w tej firmie prowadzi
    działalność przestępczą. Ja płaciłem za sms-y, których nie wysyłałem.
    Okazało sie, że to wysokopłatne połączenie do jakiejś loterii. Na reklamację
    otrzymałem odpowiedź, że jest nieprawidłowo złożona i nie będzie
    rozpatrzona. Pomogło postraszenie prokuraturą. Proponuję zrobić to samo.
    Sprawdzą Twoje logowania i okaże się najpewniej, że wcale nie dzwoniłeś, a
    kwotę doliczyli Ci za friko, tylko u siebie. To jest banda łobuzów. Nie
    wierz, że to jakaś nie wyłączona usługa. Nie ma takiej usługi, która by za
    Ciebie wykonywała połaczenia z Twojego aparatu.

    Remek

  • 17. Data: 2010-09-01 15:34:02
    Temat: Re: [OT] dziwna sprawa w erze - zabrali mi prawie 20 zł
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafał Łukawski" napisał:

    > Młodzieży starajcie się - to jest w podstawówce (a może
    > już w przedszkolu ?) - człowiek mówi, nie "muwi" ;)

    Człowiek - tak, Kolina - niekoniecznie -;>
    Że też jeszcze ludzie dają się tak podpuszczać trollom. A to Kolinę ktoś
    chce uczyć ortografii, a to trzycyfrowego złamasa cytowania, a pewnie
    iJasio niedługo wróci z wakacji...

    JoteR