  • 1. Data: 2006-03-09 00:48:00
    Temat: dziwny ping na brame domyslna
    Od: s...@o...pl

    Witam wszystkich, posiadam lacze 768 kb/s z Multimedi w Gorzowie
    Wlkp, mam zewnetrzny ip przyznawany dynamicznie. Prosze o
    informacje wszystkich zorientowanych czy ponizszy wynik dzialania
    pinga na brame domyslna (81.190.200.1) jest prawidlowy:

    C:\Documents and Settings\$zu>ping 81.190.200.1 -n 10

    Badanie 81.190.200.1 z uzyciem 32 bajtów danych:

    Odpowiedz z 10.32.0.1: Siec docelowa jest nieosiagalna.
[...]

    Statystyka badania ping dla 81.190.200.1:
    Pakiety: Wyslane = 10, Odebrane = 10, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas bladzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas sredni = 0 ms

    Nie jestem z wyksztalcenia informatykiem a o sieciach wiem jeszcze
    mniej, ale z tego co mi wiadomo to brama powinna odpowiadac
    konkretnymi czasami (mialem wczesniej internet w kilku miejscach i
    brama zawsze odpowiadala). Sytuacje gmatwa dodatkowo sama multimedia,
    bo jak zadzwonilem na infolinie to gosciu powiedzial, ze tak nie
    powinno byc, i ze to naprawia, ale jak zadzwonilem po 2 dniach,
    zeby sie spytac czemu jeszcze nie naprawili, to powiedzieli, ze
    wszystko jest ok. Siec w zasadzie mi dziala, ale czesto sie zatyka
    i strony sie nie otwieraja i dodatkowa spadl mi drastycznie transfer
    w p2p (ok 10% przepustowosci lacza) a jeszcze ok 3 tygodni temu
    wszystko bylo ok (transfer na maksa, zero zaciec i bledów)
    Jeszcze raz prosze ludzi zorientowanych o pomoc, bo ten komunikat sni
    mi sie juz po nocach. Dlaczego pisze, ze siec jest nieosiagalna, a
    jednak straty sa na 0...?. jak puszcze tracerouta na brame to
    dostaje:

    C:\Documents and Settings\$zu>tracert 81.190.200.1

    Trasa sledzenia do host-81-190-200-1.gorzow.mm.pl [81.190.200.1]
    przewyzsza maksymalna liczbe przeskoków 30

    1 10.32.0.1 raporty: Siec docelowa jest nieosiagalna.

    Sledzenie zakonczone.

    prosze pomózcie

    Pozdro dla wszystkich

  • 2. Data: 2006-03-09 06:50:31
    Temat: Re: dziwny ping na brame domyslna
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    -------------------

    Wynik jest prawidlowy. Nastepnym razem testuj brame domyslna na SWOJEJ
    podsieci.
    A wogóle, to wczesniej zamów usluge "ping na routerze" i wtedy masz prawo
    oczekiwac czegos innego

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2006-03-11 07:00:12
    Od: ToJa <t...@i...odspamiacz.pl>

    Dnia 09-03-2006 o 01:48:00 <s...@o...pl> napisał:

    > Witam wszystkich, posiadam lacze 768 kb/s z Multimedi w Gorzowie

    A jesteś pewien że to co pingujesz jest Twoją domyślną bramą (piszesz że
    masz dynamicznie przydzielany adres )

    Pozdrawiam ToJa