  • 1. Data: 2006-03-03 14:33:15
    Temat: caly tktelekom zniknal z internetu ?
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa
    nawet nie resolvuja nazwy.

    jak czesto im sie to zdarza ;] ?

    pozdro.

  • 2. Data: 2006-03-03 14:48:49
    Temat: Re: caly tktelekom zniknal z internetu ?
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    kamil kapturkiewicz wrote:
    > od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    > mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa
    > nawet nie resolvuja nazwy.
    >
    > jak czesto im sie to zdarza ;] ?

    Za często.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 3. Data: 2006-03-03 15:03:29
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia piątek, 3 marca 2006 15:33, kamil kapturkiewicz napisał(a):

    > od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    > mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa
> [...]

    Tu mówi Kraków, nadajemy przez zapasowy Polpak. Wszystkie trasy za gatewayem
    odcięte, powtarzam: wszystkie trasy odcięte. Potrzebne wsparcie...

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email: vegeta () tuxpowered net |

  • 4. Data: 2006-03-03 15:55:02
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 03 Mar 2006 15:33:15 +0100, użyszkodnik kamil kapturkiewicz
    <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> napisał:

    > od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    > mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa
    > nawet nie resolvuja nazwy.

    -jakich specjalistów do spraw Internetu nie było gdy ogłaszali nabór
    do TKTelecomu ???
    -TAŃSZYCH !!!

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-03-03 16:23:26
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    Użytkownik "kamil kapturkiewicz"
    <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> napisał w wiadomości
    > od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    > mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa
    > nawet nie resolvuja nazwy.
    >
    > jak czesto im sie to zdarza ;] ?

    Alez masz satysfakcje co? ;]

    Wlochaty

  • 6. Data: 2006-03-03 16:59:45
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    Wlasnie chyba wrócił, około 17:58, troche przydługo lezał...

    Marcin

  • 7. Data: 2006-03-03 17:05:33
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia piątek, 3 marca 2006 17:59, Marcin Kuczera napisał(a):

    > Wlasnie chyba wrócił, około 17:58, troche przydługo lezał...

    Nie powiedziałbym, np. ciągle nie widzę na wykresie pingu do
    quake2.toya.net.pl, do tktelekom.pl też była jeszcze przerwa, onet już jest
    na miejscu.

  • 8. Data: 2006-03-03 17:17:26
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Wlochaty napisał(a):

    > Alez masz satysfakcje co? ;]

    i to jaka jeszcze jaka ;] potwierdza sie moja nie zmienna od 2003 roku
    opinia, na temat tej firmy.

  • 9. Data: 2006-03-03 19:15:56
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <v...@t...net> napisał w
    wiadomości news:du9svm$vpo$1@news.onet.pl...
    > Nie powiedziałbym, np. ciągle nie widzę na wykresie pingu do
    > quake2.toya.net.pl, do tktelekom.pl też była jeszcze przerwa, onet już
    > jest na miejscu.

    Spokojnie to tylko awaria
    --
    Teodor

  • 10. Data: 2006-03-03 22:11:25
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>

> [...]
    > od jakiegos czasu widze, ze caly tktelekom zniknal z internetu. nie
    > mozna sie dostac ani przez wixa, ani przez bezposrednie styki. dnsy tpsa

    Średnio 2 razy w roku.
    Nie jest źle... w każdym razie widać, że nie działa.
    Nie mówiąc o pewnym operatorze któremu podczas awarii, zapętlał się
    routing dla klientów posiadających sesje BGP z nim zestawione (i tak
    przez przez prawie 3 dni)