  • 1. Data: 2007-08-13 14:11:25
    Temat: e-wro - czystki w bgp
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    witam,

    czy ktoś może mi potwierdzić że e-wro i jego AS28982 zostały niejako
    unicestwione ?
    Robie czystki w konfiguracji BGP i od jakiegoś czasu ta sesja jak i ich
    router przestały istnieć,
    a wszystko przeszło pod dialog. (via WIX)
    Chce wywalić niepotrzebne elementy z konfiguracji, no ale jakoś nie chce
    wycinać na oślep.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-08-13 18:31:16
    Temat: Re: e-wro - czystki w bgp
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 13.08.2007 Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał/a:
> [...]
    > unicestwione ?
    > Robie czystki w konfiguracji BGP i od jakiegoś czasu ta sesja jak i ich

    router istnieje, ale link do WIX-a już nie ;)

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 3. Data: 2007-08-13 20:57:58
    Od: Andrzej Mieczkowski <a...@n...dialog.net.pl>

    Witam,

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 16:11:25 +0200, Marcin Kuczera napisał(a)

    > czy ktoś może mi potwierdzić że e-wro i jego AS28982 zostały niejako
    > unicestwione ?

    Działa i ma się dobrze :)

    > Robie czystki w konfiguracji BGP i od jakiegoś czasu ta sesja jak i ich
    > router przestały istnieć, a wszystko przeszło pod dialog. (via WIX)

    AS28982 jest tranzytowany przez AS15857 - wiecej peerow nie ma.
    Routery maja sie dobrze.

    > Chce wywalić niepotrzebne elementy z konfiguracji, no ale jakoś nie chce
    > wycinać na oślep.

    Proponuje napisac na bgp4[at]dialog.net.pl.

    AM