  • 1. Data: 2007-08-16 15:01:00
    Temat: problemy ze skype w Katowicach
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Ma ktos ten problem na innych laczach niz tpsa,w Katowicach?
    U mnie nie laczy sie,u znajomego na dsl-ach tez nie,na neo tez...
    Raz na jakis czas polaczenie udaje sie nawiazac ,ale nie da sie rozmawiac...
    pozdro spit

  • 2. Data: 2007-08-16 15:02:11
    Temat: Re: problemy ze skype w Katowicach
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    spit pisze:
    > Ma ktos ten problem na innych laczach niz tpsa,w Katowicach?
    > U mnie nie laczy sie,u znajomego na dsl-ach tez nie,na neo tez...
    > Raz na jakis czas polaczenie udaje sie nawiazac ,ale nie da sie rozmawiac...

    1. Czy skype to problem polskiego internetu?
    2. nie dziala nikomu.

  • 3. Data: 2007-08-16 15:10:22
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Ad 1) Przepraszam.
    Ad 2) Dziekuje za info.

    spit

  • 4. Data: 2007-08-16 17:07:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello spit,

    Thursday, August 16, 2007, 5:01:00 PM, you wrote:

    > Ma ktos ten problem na innych laczach niz tpsa,w Katowicach?

    http://share.skype.com/sites/en/2007/08/skype_login_
    problems.html

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2007-08-17 09:05:45
    Od: e...@g...com

    On 16 Sie, 19:07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > http://share.skype.com/sites/en/2007/08/skype_login_
> [...]

    Nadal nie dziala - w blogu wskazanym powyzej uzytkownicy z calego
    swiata potwierdzaja awarie. Miejmy nadzieje, ze szybko uporaja sie z
    usterka.

    Pozdrawiam,
    es

  • 6. Data: 2007-08-17 09:10:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 17.08.2007 e...@g...com <e...@g...com> napisał/a:
    problems.html
    > Nadal nie dziala - w blogu wskazanym powyzej uzytkownicy z calego
    > swiata potwierdzaja awarie. Miejmy nadzieje, ze szybko uporaja sie z
    > usterka.

    Zapewne ma to zwiazek z tym:

    http://www.securitylab.ru/news/301422.php
    http://www.securitylab.ru/poc/301420.php
    http://www.securitylab.ru/poc/extra/301419.php (trywialne, czyz nie?)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 7. Data: 2007-08-20 14:24:52
    Od: Michał Mirosław <n...@r...qmqm.pl>

    Istnienie "Przemyslaw Frasunek" przekazało taką wiadomość:
    > Zapewne ma to zwiazek z tym:
    [...]
    > http://www.securitylab.ru/poc/extra/301419.php (trywialne, czyz nie?)

    Pod warunkiem, że to nie jest właściwy exploit a tylko wskazówka. ;)

    Ja pod powyższym linkiem widzę to:
    #v+

    #!/usr/bin/perl
    # Simle Code by Maranax Porex ;D
    # Ya Skaypeg!!

    for ($i=256; $i>xCCCCC; $i=$i+256){
    $eot='AAAA' x $i;
    call_sp();
    }
    exit;

    sub call_sp(){
    $str="\"C:\\Program Files\\Skype\\Phone\\Skype.exe\" \"/uri:$eot\"";
    }

    #v-

    --
    Michał Mirosław <n...@r...qmqm.pl> |____|
    http://rere.qmqm.pl/ mailto:n...@r...qmqm.pl |

  • 8. Data: 2007-08-20 15:00:24
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 20.08.2007 Michał Mirosław <n...@r...qmqm.pl> napisał/a:
    > Pod warunkiem, że to nie jest właściwy exploit a tylko wskazówka. ;)

    Niewykluczone, ze to nie jest nawet wskazowka, a zwykly hoax.

    > sub call_sp(){
    > $str="\"C:\\Program Files\\Skype\\Phone\\Skype.exe\" \"/uri:$eot\"";
    > }

    Wszyscy widzimy brak system().