  • 1. Data: 2007-08-03 18:39:05
    Temat: [Odrobinę NTG] Dobry serwer news?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Pilnie poszukuję dobrego serwera news - TPSA odpada - za dużo
    duplikatów.

    news.home.net.pl postawił jakiegoś kretyńskiego antyspamera, który
    nie znosi imienia i nazwiska twórcy ZX Spectrum traktując ostatnie 4
    litery imienia, spację i pierwszą literę nazwiska jako spam. Musze
    pisać jako rebus, bo nie mógłbym wysłać tego posta. Otrzymałbym
    komunikat "Server said: 441 Feedrule: spam_reject keyword (xxxx x) 125
    hits" - gdzie w miejsce "xxxx x" trzeba wstawić wynik rebusa (po
    polsku byłoby "żywy s").

    Chat z konsultantem home.pl dotarł niemal do poziomu "proszę
    sprawdzić, czy włączył pan wtyczkę do gniazdka" - dałem sobie spokój -
    szkoda nerwów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2007-08-03 20:38:24
    Temat: Re: [Odrobinę NTG] Dobry serwer news?
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Pilnie poszukuję dobrego serwera news - TPSA odpada - za dużo
    > duplikatów.

    gazeta/onet?

  • 3. Data: 2007-08-03 20:42:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Friday, August 3, 2007, 10:38:24 PM, you wrote:

    > gazeta/onet?

    Litości... Napisałem "dobrego".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2007-08-03 20:59:16
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Litości... Napisałem "dobrego".

    serwer news agory jest glownym serwerem feedujacym dla grup pl.* wiec ja
    bym gazete wybral... gdybym nie mial swojego.

  • 5. Data: 2007-08-03 21:12:46
    Temat: Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?
    Od: Miroslaw Luc <m...@n...pl>

    Marcin J. Kowalczyk <k...@k...kom> wrote:

    : serwer news agory jest glownym serwerem feedujacym dla grup pl.* wiec ja
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    A mozesz sprecyzowac?

    --
    -Mirek

  • 6. Data: 2007-08-03 21:19:57
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Miroslaw Luc pisze:
    > Marcin J. Kowalczyk <k...@k...kom> wrote:
    >
    > : serwer news agory jest glownym serwerem feedujacym dla grup pl.* wiec ja
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A mozesz sprecyzowac?

    Swego czasu nakazano mi sie przepiac feed'em na agore podajac wlasnie
    taki powod.
    Jeszcze z pol roku temu znalazlbym tego maila i zacytowal, ale robilem
    porzadki i staaarocie poszly /dev/null

  • 7. Data: 2007-08-03 21:23:26
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > Swego czasu nakazano mi sie przepiac feed'em na agore podajac wlasnie
    > taki powod.
    > Jeszcze z pol roku temu znalazlbym tego maila i zacytowal, ale robilem
    > porzadki i staaarocie poszly /dev/null

    hA! - mam 2003.03.19:

    "Napisz do sal@gazeta. i powolaj sie ze masz feeda z
    news-1.feed.trzepak.pl i dostales "prikaz" przelaczenia sie."

  • 8. Data: 2007-08-04 08:47:35
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 03 Aug 2007 22:59:16 +0200, Marcin J. Kowalczyk wrote:

    > serwer news agory jest glownym serwerem feedujacym dla grup pl.* wiec ja
    > bym gazete wybral... gdybym nie mial swojego.

    Nie ma czegoś takiego jak "główny serwer feedujący"; news.gazeta.pl jest po
    prostu jednym z większych serwerów.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 9. Data: 2007-08-04 13:37:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > "Napisz do sal@gazeta. i powolaj sie ze masz feeda z
    > news-1.feed.trzepak.pl i dostales "prikaz" przelaczenia sie."

    Po prostu się podłączyłeś do typowego liścia i dlatego kazano ci
    przepiąć się do jakiegoś huba. Dowolnego huba. A że ktoś akurat
    gazetę polecił, to nie ma znaczenia. To *nie* jest główny serwer
    usenetu (w zasadzie nie ma takiego w ogóle), choć jest jednym
    z większych, a także jednym z hubów.

    p.

  • 10. Data: 2007-08-04 13:43:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Saturday, August 4, 2007, 3:37:55 PM, you wrote:

    [...]

    Beth, po starej znajomości - jak Ci się podoba cenzurowanie Clive'a
    Sinclaira na news.home.net.pl?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl