  • 1. Data: 2009-09-16 15:35:18
    Temat: edytorek podswietlajacy skladnie haskella
    Od: Michal <n...@d...com>

    szukam jakiegos graficznego, linuksowego edytorka podswietlajacego
    skladnie haskella. Gvim i Xemacs odpadaja bo zle mi sie w nich pisze.

  • 2. Data: 2009-09-16 17:06:28
    Temat: Re: edytorek podswietlajacy skladnie haskella
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 17:35:18 +0200, Michal napisał(a):

    > szukam jakiegos graficznego, linuksowego edytorka podswietlajacego
    > skladnie haskella. Gvim i Xemacs odpadaja bo zle mi sie w nich pisze.

    Spróbuj się przekonać ;-) Zawsze można użyć dla ułatwienia czegoś jak
    cream-vim (czy vim-cream).

    A jeśli nie, to może Scite? Chyba ma wsparcie dla Haskella (tak się
    chwalą).

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2009-09-16 19:23:10
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Wed, 16 Sep 2009 19:06:28 +0200
    "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

    > A jeśli nie, to może Scite? Chyba ma wsparcie dla Haskella (tak się
    > chwalą).

    Scite uzywam na codzien i niestety w podswietlaniu skladni nie ma opcji
    dla jezyka haskell. Jednak jezeli mialbys namiary na jakis pliczek z
    odpowiednia konfiguracja to bede dzwieczny.

  • 4. Data: 2009-09-16 19:33:00
    Od: MAcks <n...@s...mnie>

    W dniu 16.09.2009 17:35, Michal pisze:

    > szukam jakiegos graficznego, linuksowego edytorka podswietlajacego
    > skladnie haskella. Gvim i Xemacs odpadaja bo zle mi sie w nich pisze.

    Z najprostszych to gedit (dostarczany z GNOME). Vim ma dość fajny tryb
    do Haskella (po doinstalowaniu odpowiedniego vimballa, znajdziesz na
    Haskell wiki).
    Jeśli chcesz coś w stylu IDE, to leksah: http://leksah.org/ działa
    całkiem nieźle, ale koniecznie przed użyciem przeczytaj PDFowy manual
    dostępny na stronie.

    M.

  • 5. Data: 2009-09-16 19:40:51
    Od: Michal <n...@d...com>

    znalazlem odpowiedni plik haskell.properties. Mozne nawet cos z tego
    bedzie.

  • 6. Data: 2009-09-16 19:41:54
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Wed, 16 Sep 2009 21:33:00 +0200
    MAcks <n...@s...mnie> wrote:

> [...]
    > Jeśli chcesz coś w stylu IDE, to leksah: http://leksah.org/ działa
    > całkiem nieźle, ale koniecznie przed użyciem przeczytaj PDFowy manual

    niestety leksaha gentoo nei ma w repo, widzialem jednak, ze korzysta on
    z jakiegos wlasnego managera pakietow cabal, ktory z kolei mam w repo,
    wiec bede kombinowal jak to zainstalowac za pomoca tego managera.

  • 7. Data: 2009-09-17 06:10:51
    Od: MAcks <n...@s...mnie>

    W dniu 16.09.2009 21:41, Michal pisze:

    > niestety leksaha gentoo nei ma w repo, widzialem jednak, ze korzysta on
    > z jakiegos wlasnego managera pakietow cabal, ktory z kolei mam w repo,
    > wiec bede kombinowal jak to zainstalowac za pomoca tego managera.

    Jeśli nie uda się z repo, to trzeba najpierw zainstalować GHC i
    zależności do cabal ze swojego repo a później skorzystać z bootstrap do
    cabal-install (tutaj:
    http://hackage.haskell.org/trac/hackage/wiki/CabalIn
    stall quick
    installation on unix).

    Jak już będziesz miał cabal-install, będziesz musiał nim zainstalować
    leksah (cabal update; cabal install leksah). Czasami jest konieczność
    doinstalowania pakietów -dev do "owijanych" bibliotek C.

    W razie potrzeby możesz się wspomóc instrukcją instalacji dla Ubuntu
    dostępną na wiki leksah.

    M.

  • 8. Data: 2009-09-17 06:38:44
    Od: Michal Kleczek <k...@g...com>

    Michal wrote:

    > szukam jakiegos graficznego, linuksowego edytorka podswietlajacego
    > skladnie haskella. Gvim i Xemacs odpadaja bo zle mi sie w nich pisze.

    jEdit

    --
    Michal

  • 9. Data: 2009-09-17 18:58:02
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Thu, 17 Sep 2009 08:10:51 +0200
    MAcks <n...@s...mnie> wrote:

    > W razie potrzeby możesz się wspomóc instrukcją instalacji dla Ubuntu
    > dostępną na wiki leksah.

    Ubuntu, Ubuntu, Ubuntu niedlugo ludzie zapomna o innych linuksach ;)

  • 10. Data: 2009-09-19 13:10:27
    Od: ryniek90 <r...@g...com>

    On 17 Wrz, 20:58, Michal <n...@d...com> wrote:

    > Ubuntu, Ubuntu, Ubuntu niedlugo ludzie zapomna o innych linuksach ;)

    > --

    Geany jeszcze obsługuje składnię Haskella. I obadaj Haskell Platform
    ( http://hackage.haskell.org/platform/ )