  • 1. Data: 2009-03-22 19:44:28
    Temat: simlock Play
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    Witam jak to jest z tym sciaganiem simlocka z tel play
    mam 2 tel w abo w play juz pare miesiecy i chce siciagnac simlocka
    bo niby mozna za darmo bez utraty gwarancji itd tak twierdzi infolinia
    i gdzies tam na necie pisali natomiast w punkcie play nic o tym nie wiedza
    Twierdza ze sciagaja ale po skonczonej umowie dopiero
    przerabila to juz ktos ? i ma jakis sprawdzony punkt w wawie gdzie
    da sie to zrobic

    pozd.

  • 2. Data: 2009-03-22 19:50:45
    Temat: Re: simlock Play
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "olo" napisał:

    > Twierdza ze sciagaja ale po skonczonej umowie dopiero

    A możesz podać, co to za punkt? Tak ku przestrodze.

    > przerabila to juz ktos ? i ma jakis sprawdzony punkt w wawie gdzie
    > da sie to zrobic

    Tak, w Złotych Tarasach tydzień temu, z dwóch zakupionych aparatów. Co
    prawda kody od producentów jeszcze nie dotarły, ale zgłoszenie przyjęte bez
    żadnych oporów.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-22 20:11:44
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    > A możesz podać, co to za punkt? Tak ku przestrodze.

    King Cross Praga

    > Tak, w Złotych Tarasach tydzień temu, z dwóch zakupionych aparatów. Co
    > prawda kody od producentów jeszcze nie dotarły, ale zgłoszenie przyjęte
    > bez żadnych oporów.

    ok dzieki za info

  • 4. Data: 2009-03-22 20:47:29
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <v...@v...vv> napisał

    > przerabila to juz ktos ?

    tak, idź najlepiej do jakiegoś większego punktu - ja załatwiłem w mzone od
    ręki (tzn każdy wiedział o co chodzi, czekałem na kody dzień).

    Pozdrawiam
    czaq

  • 5. Data: 2009-03-22 21:27:11
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Użytkownik "olo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości

    idziesz do salonu z umową gdy dostaniesz cynk że już możesz przyjść po
    odblokowanie fona przynosisz gwarancje i na miejscu ci odblokowują u mnie
    trwało to 1 dzień.