  • 1. Data: 2015-07-21 23:53:53
    Temat: emulator
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    czy istnieje taki program pod Windows, który emuluje prace telefonu. np.
    telefon jest podłączony do kompa przez usb, BT albo WiFi. przychodzi
    SMS, albo text z jakiejś appki i można na kompie odpowiedzieć. niby
    airdroid oferuje namiastkę tej funkcjonalności, ale to nie do końca to o
    co mi chodzi, bo to tylko namiastka. chodzi mi o w miarę pełny "mirror"
    tego co się dzieje na telefonie, na komputerze.

    jest coś takiego? jeśli tak, to jak się nazywa. z góry dzięki za
    wskazówkę. <rs>

  • 2. Data: 2015-07-22 00:59:21
    Temat: Re: emulator
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rs"

[...]

    ---
    W środowiskach developerskich są normalne emulatory telefonów

  • 3. Data: 2015-07-22 01:59:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 55aebf75$0$54679$c3e8da3$f...@n...astraweb.com

> [...]
    > komputerze.

    > jest coś takiego? jeśli tak, to jak się nazywa. z góry dzięki za wskazówkę. <rs>

    Wiosną 2012 roku używałem programów, które ,,łączyły'' (za pomocą BT)
    zwykłą (Nokię) komórkę z inną zwykłą (też Nokią, ale chyba można było
    łączyć różne zwykłe komórki) komórką. Można było klikając w komórkę_A
    korzystać z SIMki w komórce_B. Były różne programy i były masy różnych
    możliwości, ale szybko uznałem to za drogę wiodącą donikąd i kupiłem
    SGAce z Androidem... :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'