  • 1. Data: 2015-07-22 13:38:10
    Temat: Samsung Galaxy S5 i "własny" tryb samochodowy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Czy w Galaxy S5 da się w jakiś sposób wybrać własny tryb samochodowy?

    Chodzi o to, że wchodząc do samochodu wykonuję następujące czynności:
    - wyłączenie WiFi
    - włączenie lokalizacji
    - włączenie BT
    - włączenie danych komórkowych
    - zwiększenie głośności dzwonka

    Jest to dużo czynności. Analogicznie przy wyjściu z samochodu.

    Czy w S5 jest jakaś możliwość podpięcia tego pod jedną funkcję?

    Albo czy jest jakiś zewnętrzny program pod Androida (v. 5.0), w którym
    można sparametryzować tego typu czynności?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-07-22 14:26:07
    Temat: Re: Samsung Galaxy S5 i "własny" tryb samochodowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jest to dużo czynności. Analogicznie przy wyjściu z samochodu.
    >Czy w S5 jest jakaś możliwość podpięcia tego pod jedną funkcję?

    A skad mialby telefon wiedziec, ze jestes w aucie ?
    Bylo nie nie wylaczac BT i miec takowy w samochodzie :-)

    Cos tego typu
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bl
    ogspot.marioboehmer.nfcprofile

    Wymaga NFC Tag w samochodzie ...

    J.

  • 3. Data: 2015-07-22 14:34:11
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    Witajcie.

    >Czy w Galaxy S5 da się w jakiś sposób wybrać własny tryb samochodowy?

    Jest na przykład MyProfiles, którego używam w moim S5 i cała masa innych -
    podobnych aplikacji.

    Biggie

  • 4. Data: 2015-07-22 14:39:34
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Biggie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jest na przykład MyProfiles, którego używam w moim S5 i cała masa innych -
    >podobnych aplikacji.

    Obawiam się tylko, że gps będziesz musiał włączać ręcznie, bo podobno google
    blokuje w androidzie włączanie/wyłączanie gps z poziomu aplikacji.
    Tak przynajmniej wyjaśniał mi kiedyś programista jednej z aplikacji typu
    menadżera profili.

    Biggie

  • 5. Data: 2015-07-22 17:44:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-22 o 14:26, J.F. pisze:
    > Cos tego typu
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bl
    ogspot.marioboehmer.nfcprofile

    > Wymaga NFC Tag w samochodzie ...

    może nieaktywna karta bankowa wystarczy?
    tylko wtedy trzeba mieć nfc włączone...

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-07-22 19:07:56
    Temat: Re: Re:Samsung Galaxy S5 i "własny" tryb samochodowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    >Korzystam z programowalnej pastylki NFC.
    >Jedno musniecie i masz wszystko ustawiome łącznie z odpaleniem
    > Yanosika czy navi.

    Yanosik ostatnio potrafi sie sam odpalic, po polaczeniu z zestawem
    glosnomowiacym BT ...

    J.

  • 7. Data: 2015-07-22 21:13:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 18:58, AL pisze:

> [...]
    > Yanosika czy navi.
    >
    > Taka sama pastylek leży w pracy na biurku, w portfelu (gdy

    Jak to znaleźć? Czego szukać? Gdzie kupić?
    Czym się to programuje? Jaka apka to obsługuje?

    Bo mam dostęp tylko do beaconów (https://beacon.wszystko.pl) - a to
    zupełnie co innego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2015-07-22 23:00:29
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:mooq17$ela$1@usenet.news.interia.pl
    > Jak to znaleźć? Czego szukać? Gdzie kupić?
    > Czym się to programuje? Jaka apka to obsługuje?

    Obsługuje system i "czujnik" NFC umieszczony w telefonie.

    Przykład http://allegro.pl/tag-tagi-nfc-komplet-6-szt-kolorow
    ych-brelokow-i5538699151.html

    > Bo mam dostęp tylko do beaconów (https://beacon.wszystko.pl) - a to
    > zupełnie co innego.

    Możesz (i polecam) zastosować program Llama
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama&hl=pl on również obsługuje NFC ale i znacznie więcej. Bez NFC zrealizujesz
    tym programem to co chcesz.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 9. Data: 2015-07-23 08:22:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 14:39, Biggie pisze:
> [...]
    > Tak przynajmniej wyjaśniał mi kiedyś programista jednej z aplikacji typu

    Albo po prostu zostawić włączone non stop. Teraz to już nie działa tak
    jak kiedyś w 2.x. Odbiornik GPS włącza się tylko wtedy gdy trzeba
    (przynajmniej u mnie :) w Nexus 5).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak