  • 1. Data: 2005-10-28 20:50:18
    Temat: energis
    Od: "orbit" <a...@w...pl.time>

    Hm, moze to nie jest problem polskeigo Internetu ale ale No dobra nie ma
    żadnych ale. ;-)

    Mam zamiar zrobic styk z energis. Okolo 10 Mb/s. Szukam jakiś opini ludzi
    ktorzy maja od nich łącza. Głównie chodzi i sprawy technicze. Jaka szybkość
    reackcji na awarie, jaka awaryjność. I czy można szukać kompromisu z ceną,
    przy długim partnerstwie.

  • 2. Data: 2005-10-28 21:16:21
    Temat: Re: energis
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:dju2ug$b5v$1@nemesis.news.tpi.pl
    niejaki(a): orbit z adresu a...@w...pl.time napisał(a):

> [...]
    > Jaka szybkość reackcji na awarie, jaka awaryjność. I czy można szukać
    > kompromisu z ceną, przy długim partnerstwie.

    Teraz to juz GTS

    --
    * L.G.

  • 3. Data: 2005-10-29 09:02:39
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Awex napisał(a):
    > W artykule news:dju2ug$b5v$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Teraz to juz GTS

    Dokładniej GTS Energis, ale pełne połączenie nastąpi nie wcześniej niż w
    przyszłym roku (tak mówią jaskółki z Energisu). Sam czekam na realizację
    łącze 10Mbit.

  • 4. Data: 2005-10-29 09:41:28
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dju2ug$b5v$1@nemesis.news.tpi.pl> orbit napisał(a):

> [...]
    > reackcji na awarie, jaka awaryjność. I czy można szukać kompromisu z ceną,

    Wszystko jak najbardziej ok (razem z ceną). Na plus napewno bardzo profesjonalna
    i kompetentna obsługa na każdym poziomie kontaktów.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 5. Data: 2005-10-30 06:56:18
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko jak najbardziej ok (razem z ceną). Na plus napewno bardzo
    > profesjonalna
    > i kompetentna obsługa na każdym poziomie kontaktów.

    No to masz fajnie, bo mój kontakt
    w GTS, się zgłosił i zamarł. Tak więc wrażenia
    na razie cieniutkie...
    Chodzi o 30Mb/s (bez tepsy), ale może mają inne
    priorytety.
    pozdrawiam (gts też, a niech tam...;)
    jc

  • 6. Data: 2005-10-30 10:15:28
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dk1qgr$q6a$1@inews.gazeta.pl> Julius C. napisał(a):

    > No to masz fajnie, bo mój kontakt
    > w GTS, się zgłosił i zamarł. Tak więc wrażenia
    > na razie cieniutkie...

    Ja pisałem o energisie nie o GTSie (bo u nich faktycznie jest cienko
    z obsługą klienta)

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 7. Data: 2005-10-30 10:19:33
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Wszystko jak najbardziej ok (razem z ceną). Na plus napewno bardzo profesjonalna
    > i kompetentna obsługa na każdym poziomie kontaktów.

    czy ja wiem
    uslyszelismy propozycje 3 letniej umowy terminowej przy odbiorze wlasnym lacza ...

    --
    Mateusz