  • 1. Data: 2005-10-27 10:42:03
    Temat: Polski Rejestr Internetowy - próba wyłudzenia
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Piszę o tym tutaj, ponieważ akcja może dotknąć sporą
    część użytkowników polskiego Internetu. W skrzynce Waszej,
    bądź Waszego klienta, znaleźć się może elegancka szara
    koperta nadana w Czechach, wyglądająca tak:

    http://verso.netventure.pl/usenet/dad-ppi1.jpg

    W środku będzie koperta zwrotna zaadresowana do Niemiec
    oraz formularz do wypełnienia:

    http://verso.netventure.pl/usenet/dad-ppi2.jpg

    Nieopatrzne podpisanie tego formularza bez uważnego
    przeczytania tekstu wydrukowanego małym druczkiem
    na dole strony (zaznaczyłem na pomarańczowo)
    oznacza ZOBOWIĄZANIE SIĘ do zapłacenia:

    3x 858 Euro = 2574 Euro, czyli około 10.000 zł

    Można się ewentualnie potem o to sądzić, ale..
    w sądzie w Niemczech.

    Ostrzeżcie swoich klientów przed tym "polskim"
    rejestrem internetowym.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 2. Data: 2005-10-27 11:16:31
    Temat: Re: Polski Rejestr Internetowy - próba wyłudzenia
    Od: "Robert 'robal' Świderski" <r...@b...op.pl>

    Użytkownik Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl>
    w njusie djqb0g$2o6$...@n...news.tpi.pl, napisał:

> [...]
    >
    > Można się ewentualnie potem o to sądzić, ale..
    > w sądzie w Niemczech.
    >
    > Ostrzeżcie swoich klientów przed tym "polskim"

    Przyłączam się do ostrzeżenia. Sam to właśnie przed chwilą otrzymałem.
    Najciekawsze jest to, że taki rejestr w Polsce nie istnieje na chwilę
    obecną. W Niemczech też jest o tym głośno i też zdarzają się ostrzeżenia.
    Wpisałem w gugla nazwę owej firmy (Deuschte Adresscośtam) bądź "Deutches
    Internet Register" i jakieś "warnungi" mi wyskoczyły. Niestety nie znam
    narzecza sąsiadów zza Odry, więc więcej szczegółów nie podam.

    I mam nadzieję, że samo odebranie owego druczku nie skutkuje w przyszłości?
    W sumie miałem machnąć to do kosza, ale zostawię. Ku pamięci.

    --
    pozdrawiam
    robal

  • 3. Data: 2005-10-27 11:23:06
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > oznacza ZOBOWIĄZANIE SIĘ do zapłacenia:
    > 3x 858 Euro = 2574 Euro, czyli około 10.000 zł

    O ... super, a wlasnie myslalem co moge zrobic sąsiadowi ...

    Ktos mi moze podeslac tą przesyłke ? ;)

  • 4. Data: 2005-10-27 11:38:12
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    Robert 'robal' Świderski napisał(a):
> [...]

    Niespecjalnie przykładałem się na lektoracie... jak napisać w języku
    sąsiadów zza Odry by się odp... ? Przed chwilą przynieśli mi to na biurko.

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 5. Data: 2005-10-27 11:50:24
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Tomasz Nowak wrote:
> [...]
    > bądź Waszego klienta, znaleźć się może elegancka szara
    > koperta nadana w Czechach, wyglądająca tak:
    A jakie maja ladne logo - kojarzy wam sie z czyms? :)

    pzdr
    aw

  • 6. Data: 2005-10-27 11:55:03
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Adam Wiktoryn wrote:

    > A jakie maja ladne logo - kojarzy wam sie z czyms? :)
    >
    > pzdr
    > aw
    http://www.dad-addresses.com/
    jest troche firm z polski, ciekawe ile z pelna swiadomoscia ;-)

    pzdr
    aw

  • 7. Data: 2005-10-27 13:11:51
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > http://www.dad-addresses.com/
    > jest troche firm z polski, ciekawe ile z pelna swiadomoscia ;-)

    I trochę naszych państwowych urzędów ;)

    --
    Marek

  • 8. Data: 2005-10-27 14:10:28
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    Marek napisał(a):

    > I trochę naszych państwowych urzędów ;)

    w zasadzie to mamy liste frajerow
    bo jak ktos podpisuje bez czytania.... to wybaczcie

    --
    Marcin Świętochowski
    Selinet Sp. z o.o.

  • 9. Data: 2005-10-27 14:51:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Przyłączam się do ostrzeżenia. Sam to właśnie przed chwilą otrzymałem.

    Ludzie. Takich ofert krąży po POlsce i po świecie miliony. "Bezpłatny"
    wpis do katalogu, wygrałes nagrodę na najlepszego przedsiebiorcę itp itd.
    Naprawdę nie ma się czym podniecać ;-)

    M.

  • 10. Data: 2005-10-27 16:14:51
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    Nie wierze po prostu dla mnie to jest niepojete...