  • 1. Data: 2009-08-19 15:11:33
    Temat: era TAK-TAk - jak rolicza jednostki za rozmowy przychodzace?
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    na www w iTakTak widzę w zakładce 'moje konto':

    Saldo konta: 107.04 zł z VAT
    Jednostki wystarczą na (min\sms): 106\426
    Ilość minut terminowych: 0
    Ważność konta na połączenia wychodzące: 26-11-2009

    pytanie odnośnie drugiej linijki:

    to są minuty i smsy za połaczenia odebrane, jeśli dobrze się domyślam.
    ale jak to wykorzystać?
    bo wysyłam smsy - i liczba sms się zmniejsza (430,429, 428...), a w bilingu
    koszty wysłanych smsów są 0,00pln (na erę).
    natomiast obciążany jestem kosztami rozmów, nie mogę widocznych wyżej 106
    minut wykorzystać na rozmowy, za każdą rozmowę jestem obciążany co widać w
    bilingu i po pozostałej kwocie (dzownię do różnych sieci, za każdą rozmowę
    niezależnie od sieci pobierana jest opłata).

    dlaczego jednostki mogę wykorzystywać na smsy tylko?

  • 2. Data: 2009-08-19 18:27:49
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > bo wysyłam smsy - i liczba sms się zmniejsza (430,429, 428...), a w bilingu
    > koszty wysłanych smsów są 0,00pln (na erę).

    to sa minuty i smsy do ery/heyah. Albo jedna minuta albo 4 smsy. Tak
    jest jesli jestes w taryfie Happy. Ubywac ci ich bedzie tylko jesli
    dzwonisz na ere/heyah.
    W nowym tt jest juz inaczej.

  • 3. Data: 2009-08-20 08:22:23
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > to sa minuty i smsy do ery/heyah
    nie tylko

    > jest jesli jestes w taryfie Happy. Ubywac ci ich bedzie tylko jesli
    > dzwonisz na ere/heyah.
    zle, era, heyah i na stacjonarne
    ps
    moze nie dzwonisz do ery tylko np na numer przeniesiony do orange czy play'a?
    (te kierunki byly ostatnio modne)

  • 4. Data: 2009-08-20 10:47:42
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > to sa minuty i smsy do ery/heyah.

    nie mogę uwierzyć.
    Saldo konta: 107.04 zł z VAT --->>> Jednostki wystarczą na (min\sms):
    106\426
    czyli 107.04/106 = 1,01 (po zaokrągleniu) - taki jest koszt minuty wewnątrz
    sieci?
    coś nie tak, bo nawet teraz, dziś mam:
    106,16pln/105min = 1,01pln za minutę.
    nie może być tak drogo, coś tu nie gra.

    > Albo jedna minuta albo 4 smsy.

    tak, ten przel;icznik jest dla mnie zrozumiały.

    > Tak jest jesli jestes w taryfie Happy.
    > W nowym tt jest juz inaczej.

    ale kiedy ja mam właśnie taryfę NOWYTAKTAK - to pewne, tak widze po
    zalogowaniu na www.
    przejscie na nowy było konieczne do uzyskania "godzin za grosze" czyli 29gr
    za godzinę rozmowy z erą/stacjonarnym (i tu to akurat się zgadza)

  • 5. Data: 2009-08-20 10:49:52
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > moze nie dzwonisz do ery tylko np na numer przeniesiony do orange czy
    > play'a? (te kierunki byly ostatnio modne)

    jeśli pytanie mnie dotyczy, to 99% telefonów wykonuję na numer w erze,
    abonamentowy, i każda godzina kosztuje mnie 29 groszy - tu nie ma pomyłki.

  • 6. Data: 2009-08-20 12:34:20
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Końrad(o) pisze:
> [...]
    > 106\426
    > czyli 107.04/106 = 1,01 (po zaokrągleniu) - taki jest koszt minuty

    Saldo konta i jednostki to (prawie*) zupełnie dwie niezależne wielkości.
    Erajednostki możesz wykorzystywać na rozmowy i SMS w sieci Era i na
    stacjonarne, ale ponieważ masz równocześnie "godzinę za grosze", więc ta
    promocja ma priorytet przed EJ (tak sądzę, bo nie korzystam).

    *prawie, bo dostajesz EJ za doładowania >= 100 zł lub możesz kupować
    pakiety minut płacąc za nie z konta głównego - złotówkowego. Ponadto EJ
    dostajesz też z Bonusa.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2009-08-20 16:36:02
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > jeśli pytanie mnie dotyczy, to 99% telefonów wykonuję na numer w erze,
    > abonamentowy, i każda godzina kosztuje mnie 29 groszy - tu nie ma pomyłki.

    Jeśli masz włączoną "Godzinę za grosze", to opłata jest pobierana z
    głównego konta, a te "erajednostki" są do wykorzystania na sms-y do Ery
    i na smsy i rozmowy do Heyah.

    Być może w końcu uzbierasz ich tyle, że będzie ci się opłacać na jakiś
    czas wyłączyć "Godzinę za grosze".

    --
    Grzexs