  • 1. Data: 2009-08-19 08:04:22
    Temat: era - ebok - pytanie?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    czy nie da się sprawdzić w eboku ile pozostało minut do wykorzystania

    coś nie widzę
    a może źle patrze?

  • 2. Data: 2009-08-19 08:58:01
    Temat: Re: era - ebok - pytanie?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > coś nie widzę
    > a może źle patrze?

    BOK era jednak jest szybszy :)

    a szkoda widać, że celowe działanie

    Witam

    Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Domyślam się, że przez skrót EBOK ma
    Pan na myśli Internetowe Biuro Obsługi Abonenta ( IBOA)
    Uprzejmie informuję, iż w serwisie IBOA nie ma informacji na temat ilości
    minut, które zostały do wykorzystania w danym cyklu rozliczeniowym.
    Aby zapoznać się z tą informacja może Pan zadzwonić pod numer 602 963
    (opłata za połączenia 0, 29 zł)

    Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

    z pozdrowieniami

    Maria Bieniecka
    Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
    b...@e...pl
    http://www.era.pl

  • 3. Data: 2009-08-19 09:22:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > minut, które zostały do wykorzystania w danym cyklu rozliczeniowym.
    > Aby zapoznać się z tą informacja może Pan zadzwonić pod numer 602 963

    Kurnia, to dlaczego ja mam?
    U mnie tak to wyglada:
    http://tnij.org/iboa-pakiety-left

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-08-19 14:19:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Kurnia, to dlaczego ja mam?
    > U mnie tak to wyglada:
    > http://tnij.org/iboa-pakiety-left

    U mnie tego nie ma, ale widze u Ciebie jakieś extra minuty oraz weekendowe

    Ja mam zwykła taryfe za 50zł w ktorej mam 170min

    Chyba zaczne po prostu zerować licznik połaczeń każdego miesiąca
    bo po przekroczeniu stawka jest już 49groszy

    od 97 roku w zasadzie, z roku na rok płacę im coraz mnie to przynajmniej
    pozytywne :)

  • 5. Data: 2009-08-19 14:26:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ja mam zwykła taryfe za 50zł w ktorej mam 170min

    Ja mam Ere Nowy Komfort, gdzie za 30 zl mam 2000 minut do Ery, Heyah i na
    stacjonarne w weekendy /to ten pakiet weekendowy/.
    90 minut mam z podpisywanego kilka lat temu aneksu, ktory juz dawno sie
    skonczyl, ale byl tak skonstruowany, ze minuty przyznawal "do konca umowy".
    Tak wiec teraz sobie z nich korzystam majac ten (nowy :) komfort, ze w
    kazdej chwili moge wypowiedziec umowe - konsultantow proponujacych kolejne
    aneksy wysylam na drzewo. Mam 90 minut co miesiac + 10 z Ery Premii. Reszte
    poalczen wykonuje z Fresha :) - w Erze trzyma mnie tylko jeszcze poczta
    elektroniczna w Eranet i Era Numer Stacjonarny :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-08-19 18:28:10
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mam dokładnie tak samo ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 7. Data: 2009-08-20 14:36:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > mam dokładnie tak samo ;)
    >
    > --
    > Pozdr.
    > Skorupa
    > http://aukcje.skorupski.eu

    to wy chyba jesteście lepszymi klientami niż ja :(
    ;)

    jak Stwierdziła Pani z BOA nie ma takiej możliwości