  • 1. Data: 2011-03-26 23:06:34
    Temat: era blueconnect huawei e173 czy inny model
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    Jaki model warto wziasc w erze z blueconnect? Huawei e173 czy cos
    innego? Ta naprawde chyba najwiekszym kryterium moglaby byc czulosc
    anteny, bo pewnie reszta parametrow jest podobna.

  • 2. Data: 2011-03-27 00:45:17
    Temat: Re: era blueconnect huawei e173 czy inny model
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    W dniu 2011-03-27 00:06, tajnyagentos pisze:
    > Jaki model warto wziasc w erze z blueconnect? Huawei e173 czy cos
    > innego? Ta naprawde chyba najwiekszym kryterium moglaby byc czulosc
    > anteny, bo pewnie reszta parametrow jest podobna.

    i jeszcze model e1823?

    czy oba maja aktywne gniazdo anteny zewnetrznej?

  • 3. Data: 2011-03-28 16:21:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-27 01:45, tajnyagentos pisze:
    > czy oba maja aktywne gniazdo anteny zewnetrznej?

    Mają. Ten drugi obsługuje HSPA+.

    I taka ciekawostka, mam w playu internet i jakąś modernicację
    przeprowadzają.
    Skutek jest taki, że zasięg z 80% spadł do 0-6%.
    E173 nie chce się połączyć, za to wygrzebałem stary E176G i łączy się
    bez problemu.
    Do tego miałem obawy, że E173 rozpadnie mi się w rękach przy próbie
    wyjęcia karty sim.

    P.