  • 1. Data: 2011-03-27 01:32:10
    Temat: Dlaczego Orange oszukuje swoich klientów z internetem?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Obojętnie ile prześlę danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy. Dlaczego
    mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?

  • 2. Data: 2011-03-27 06:30:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-03-2011 03:32, rageofhonor napisał/a:

    > Dlaczego mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?

    Dlatego, że zgodziłeś się na tego typu rozliczanie wybierając taką a nie
    inną ofertę.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-03-27 08:09:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    rageofhonor pisze:
    > Obojętnie ile prześlę danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy.
    > Dlaczego mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?
    dlaczego klient płaci abonament 30zł skoro w lutym wykonał tylko jedną
    rozmowę za 29 groszy?
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-03-27 12:41:28
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obojętnie ile prześlę danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy. Dlaczego
    > mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?

    ciesz sie ze masz rozliczanie po 50kb ;p, kiedys era rozliczala 500kb ;)

  • 5. Data: 2011-03-27 18:09:28
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obojętnie ile prześlę danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy.
    > Dlaczego mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?

    Bo tak, a dlaczego klaster na dysku zajmuje 4KB jak plik tylko 1KB...

  • 6. Data: 2011-03-28 07:26:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com>

    > Bo tak, a dlaczego klaster na dysku zajmuje 4KB jak plik tylko 1KB...

    Żart ?

  • 7. Data: 2011-03-29 06:29:20
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obojętnie ile prześlę danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy. Dlaczego
    > mam płacić za 50 KB jak prześlę tylko 1 KB?

    Oni są źli. Ja jestem cudowny, najmądrzejszy. Ja nie jestem idiotą, choć mi
    się zdawało, a nie doczytałem

    Ciesz się, że nie masz:
    "Opłata za każde rozpoczęte 100 kB danych. Dane wysyłane i odbierane
    taryfikowane są łącznie"

    Taryfikator jest co 10, 50, 100kB. Zależy od wybranej taryfy

  • 8. Data: 2011-03-29 15:38:09
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Mar, 03:32, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > Oboj tnie ile prze l danych to liczy mi 50 KB. czyli 29 groszy. Dlaczego
    > mam p aci za 50 KB jak prze l tylko 1 KB?

    ten system powodował, że kiedyś przy bardzo niewielkich transferach
    np. GG bardziej opłacało mi się korzystać w Europie z netu operatora z
    Australii niż Orange;)

  • 9. Data: 2011-03-29 18:11:50
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-27 08:30, Czarek pisze:

    > Dlatego, że zgodziłeś się na tego typu rozliczanie wybierając taką a nie
    > inną ofertę.

    LOL

  • 10. Data: 2011-03-29 18:15:05
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-27 10:09, ToMasz pisze:
    > dlaczego klient płaci abonament 30zł skoro w lutym wykonał tylko jedną
    > rozmowę za 29 groszy?
    > ToMasz

    dlatego, że Orange ma taką ofertę, a abonent godzi się na jej warunki,
    bo głupi. Mądry bierze za piątaka Play Fresh i zarzuca za 5 zł 100 MB,
    albo GaduAir gdzie net jest co najmniej taki tani choć może nieco
    wolniejszy.