  • 1. Data: 2009-08-18 12:49:26
    Temat: Internet na karte - jak dlugo?
    Od: "Belsom" <u...@w...pl>

    Zastanawiam sie na zakupem internetu na karte.
    Poniewaz ma to byc wylaczanie awaryjne poleczenie nie jest dla mnie wazny
    koszt wyslania/odebrania ale wlasnie dlugosc waznosci karty.
    Play ma chyba 2 miesiace za 50 zlotych.
    A jak to wyglada w innych firmach?

  • 2. Data: 2009-08-18 13:32:04
    Temat: Re: Internet na karte - jak dlugo?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Belsom" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Play ma chyba 2 miesiace za 50 zlotych.
    8 tygodni - tyle wazne sa polaczenia przychodzace, zgromadzona kasa i bonus.
    konto jest jeszcze wazne przez 90 dni.

    W Erze za 50 zl sa 3 miesiace + 1 miesiąc dodatkowo na przychodzace (kasa
    nie przepada, w praktyce jest to duzo wiecej niz 1 miesiac).
    Ale jesli to ma byc naprawde sporadycznie, to chyba po prostu lepiej zakupic
    starter(y) i aktywowac je tylko w razie potrzeby..

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-19 04:46:36
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Belsom pisze:
> [...]
    > Poniewaz ma to byc wylaczanie awaryjne poleczenie nie jest dla mnie wazny
    > koszt wyslania/odebrania ale wlasnie dlugosc waznosci karty.

    No to może Play Fresh - 12 m-cy po doładowaniu. Net jest droższy, ale
    jako awaryjne się sprawdza.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2009-08-19 07:16:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:h6g03d$8hb$2@inews.gazeta.pl...

    > No to może Play Fresh - 12 m-cy po doładowaniu. Net jest droższy, ale jako
    > awaryjne się sprawdza.

    Tym bardziej, ze - cos tam ptaszki cwierkaly - od wrzesnia maja byc pakiety
    Play Online we Freshu...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-08-19 07:30:50
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    W sprzedazy sa takie zestawy Heyah, gdzie za 9zl masz dwie oddzielne karty
    SIM...Aktywacja kazdej z nich to jest rowny miesiac od wykonania pierwszego
    polaczenia. A wiec rowny miesiac za 4,5zl na internet notabene jeden z
    tanszych na rynku bez ustawiania pakietow itp. Jesli chodzi o sporadyczne
    uzywanie nie ma kompletnie nic lepszego...Jak dobrze pokombinujesz to za
    50zl rocznie masz nieprzerwany internet na karcie....-;)))

  • 6. Data: 2009-08-19 13:55:08
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    K77 wrote:
> [...]
    > chodzi o sporadyczne uzywanie nie ma kompletnie nic lepszego...Jak
    > dobrze pokombinujesz to za 50zl rocznie masz nieprzerwany internet na

    GaduAIR - 10 zl co 90 dni, 1 grosz za 50 kB

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 7. Data: 2009-08-20 07:29:34
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    "Grzegorz Jablonski" <g...@i...com> wrote in message

    > GaduAIR - 10 zl co 90 dni, 1 grosz za 50 kB
    >
    > Pozdrawiam,
    > GWJ

    GaduAir do okazjonalnego uzywania kosztuje drozej. Musisz bowiem doladowac
    konto aby dostac bonus transferu darmo. A dodatkowe pakiety trzeba
    wykupywac. Do tego starter 20zl....Nie ma nic lepszego jak male startery
    Heyah 2szt za 9zl...

  • 8. Data: 2009-08-20 08:36:50
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > konto aby dostac bonus transferu darmo. A dodatkowe pakiety trzeba
    > wykupywac. Do tego starter 20zl....Nie ma nic lepszego jak male startery

    W Heyah bylo kiedys tak, ze internet dzialal rowniez wtedy gdy sim byl aktywny
    tylko na rozmowy przychodzace (chyba nadal tak jest).
    W takim wypadku doladowanie Heyah za 20 zl przedluza dzialanie internetu o 4
    m-ce, wiec rok wychodzi bez zadnego kombinowania 60 zl (a przy doladowaniach
    na Allegro nawet kilka zl taniej) i wychodzi do wykorzystania 300 MB/rok,
    czyli na awaryjne korzystanie wystarczyc powinno.

  • 9. Data: 2009-08-20 09:12:04
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    "Darek" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > na Allegro nawet kilka zl taniej) i wychodzi do wykorzystania 300 MB/rok,
    > czyli na awaryjne korzystanie wystarczyc powinno.

    Hmmm...To bardzo ciekawe co piszesz....Akurat za kilka dni konczy mi sie
    waznosc na wychodzace na jednej z kart i az sprawdze czy to
    mozliwe....Jezeli to prawda to nie ma lepszej oferty do tego typu
    uzytkowania...