  • 1. Data: 2012-07-14 12:24:56
    Temat: fibrum
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    [dresy jak zwykle proszone get out]

    ostatnio zastanawialem sie troche nad przerwaniami, eventami,
    paralelizmem,i np 'funkcjami wyczekujacymi' w modelu 'kaskadowym',
    doszedlem ew do jednego pomocniczego pojecia, ktorego wczesniej
    nie uzywalem i moge je tu nazwac np jako 'fibrum'

    w tych sytuacjach jak w czesniej, np w eventach, przerwaniach albo
    przy pewnego rodzaju kawalkach z wielowatkowosci wystepuje taka sytuacja
    ze spod danego eventa, przerwania czy na watku wywolywany jest
    jeden okreslony kawalek kodu, zwykle nie konieczne pojedyncza funkcja
    tylko mala galaz i te wlasnie male kawalki mz warto okreslac jakims
    odzielnym pojeciem, tymczasowo proponuje ze mozna to nazywac wlasnie jako
    fibrum - ew bedzie mozna pomyslec o tym dalej

  • 2. Data: 2012-07-14 12:33:03
    Temat: Re: fibrum
    Od: " fir" <f...@W...gazeta.pl>

    fir <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > odzielnym pojeciem, tymczasowo proponuje ze mozna to nazywac wlasnie jako
    > fibrum - ew bedzie mozna pomyslec o tym dalej

    w sumie jest to ciekawe pojecie (przynajmniej potencjalnie) bo jest wyzej
    niz funkcje i same relacje mieszy fibrami w programowaniu w c moglyby byc
    ew ciekawsze niz relacje miedzy funkcjami, byc moze szkoda ze w kodzie
    nie ma mechanizmow do wydzielania tych fibr itd - choc tak naprawde
    nie wiadomo czy cos by z tego wyszlo, pozytki w pewnym zrozumieniu
    kodu sa np rozroznienie funkcja 'playsound' jest tylko funkcją i nie
    obejmuje swoich podwywolywanych funkcji, ale calosc kodu ktory wywoluje
    sie spod 'playsound' mozna okreslic wlanie jako fibra i cos ntt kombinowac

  • 3. Data: 2012-07-16 21:25:21
    Od: " fir" <f...@W...gazeta.pl>

    pytanie z programowania fibrowego - czy fibry da sie podzielic na
    fibry jednorazowe i cykliczne
    - czy sens ma osadzanie danych wewnetrz fiber?

  • 4. Data: 2012-07-27 10:49:08
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 19:25:21 +0000 (UTC), fir napisał(a):

    > pytanie z programowania fibrowego - czy fibry da sie podzielic na
    > fibry jednorazowe i cykliczne
    > - czy sens ma osadzanie danych wewnetrz fiber?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiber_%28computer_scien
    ce%29

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2012-07-27 16:11:22
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 27 Jul 2012 10:49:08 +0200, "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote:

    >http://en.wikipedia.org/wiki/Fiber_%28computer_scie
    nce%29

    Tam nie ma odpowiedzi na powyzsze pytania

    A.L.

    P.S> Ciekawe czemu wymyslono nazwe "fiber"? ... Pzreciez cos takiego
    istnieje od co najmniej 40 lat jako "coroutine". Widocznei ci co
    wymysleli byli neidouczeni. Jak zreszta wiekszosc

  • 6. Data: 2012-07-27 18:50:57
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 09:11:22 -0500, A.L. napisał(a):

    ence%29

    > Tam nie ma odpowiedzi na powyzsze pytania

    Domyslam sie, ze masz go w KF i nie widziales 2 poprzednich postow w ktorych
    "wymysla jakas teorie" o zdarzeniach i nazywa ja fibrem. A ta nazwa jest juz
    uzywana i to pokazalem.

    > P.S> Ciekawe czemu wymyslono nazwe "fiber"? ... Pzreciez cos takiego
    > istnieje od co najmniej 40 lat jako "coroutine". Widocznei ci co
    > wymysleli byli neidouczeni. Jak zreszta wiekszosc

    No widzisz, fir jest trzecim w kolejce do anektowania tej nazwy na swoj
    "uzytek".

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2012-07-28 16:16:40
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):
    > P.S> Ciekawe czemu wymyslono nazwe "fiber"? ... Pzreciez cos takiego
    > istnieje od co najmniej 40 lat jako "coroutine". Widocznei ci co
    > wymysleli byli neidouczeni. Jak zreszta wiekszosc
    Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to być może o pieniądze - nie da się
    dwa razy sprzedać tego samego towaru pod tą samą nazwą, trzeba chociaż
    nazwę zmienić.
    Pozdro