  • 1. Data: 2009-07-26 20:36:48
    Temat: Praca Programista C/C++ poszukiwany
    Od: it recruitment <r...@g...com>

    Dla naszego Klienta-producenta dekoderów TV cyfrowej poszukujemy
    Programsitó C/C++.

    Wymagania:

    - znajomości C/C++

    - analitycznego podejścia do rozwiązywanych problemów,

    - umiejętności pracy w zespole,

    - sprawnego posługiwania się językiem angielskim.

    - Wymagamy dużego doświadczenia praktycznego i wykształcenia wyższego.
    Szukamy osób kreatywnych, sumiennych i szybko uczących się.

    Mile widziane:

    - znajomość technologii telewizji cyfrowej (MPEG/DVB),

    - doświadczenie z systemami czasu rzeczywistego.

    - Znajomość innych języków programowania i systemów operacyjnych
    będzie dużą
    zaletą.

    Proponujemy:

    - ambitną, stymulującą rozwój pracę w niewielkim, dynamicznie się

    - rozwijającym zespole,

    - poruszanie się w nowoczesnych technologiach oraz w ciekawych i
    niestandardowych projektach,

    - jasny i atrakcyjny system wynagrodzeń,

    - kursy językowe, szkolenia.

    zainteresowane osoby prosimy przesyłać cv na adres:
    r...@g...com

  • 2. Data: 2009-07-28 06:43:38
    Temat: Re: Praca Programista C/C++ poszukiwany
    Od: Roman Werpachowski <roman_dot_werpachowski@gmail_dot_com.org>

    it recruitment <r...@g...com> wrote in news:8afe8f90-ea67-
    4...@b...googlegroups.com:

    > zainteresowane osoby prosimy przesyłać cv na adres:
    > r...@g...com

    Bardzo profesjonalne -- firma z adresem na gmailu ;-)

    RW

  • 3. Data: 2009-07-28 09:04:02
    Od: p...@p...onet.pl

    > Bardzo profesjonalne -- firma z adresem na gmailu ;-)

    Sam osobiscie wolalbym popracować teraz w jakiejs 'nieprofesjonalnej'
    firmie - japiszonowa stęchlizna i profesjonalizm zabija 8-)
    (ale nie podana za to nazwa miasta)

  • 4. Data: 2009-07-28 20:23:51
    Od: "R.M.M" <r...@o...pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > Sam osobiscie wolalbym popracować teraz w jakiejs 'nieprofesjonalnej'
    > firmie - japiszonowa stęchlizna i profesjonalizm zabija 8-)

    Za to partactwo jest bardzo rozwijajace, relaksujace i
    przyszlosciowe...;). W Bug Factory (tm) fajnie sie pracuje do wydania
    pierwszej wersji;)

    --
    R.M.M

  • 5. Data: 2009-07-28 20:27:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    :

    >Bardzo profesjonalne -- firma z adresem na gmailu ;-)
    >
    >RW

    A mowi sie ze to tylko ja robie literowki...

    Programsitó C/C++.

    A.L.