  • 21. Data: 2013-05-17 08:45:39
    Temat: Re: fizyka rozwa?ki
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    > Niestety, obliczeniowo jest to skomplikowane i nei sadze aby mozliwe
    > bylo zrobienie tych obliczen w czasie rzeczywistym, przez "engine" gry

    ja mysle ze moze to być możliwe, moze sam
    bym sprobowal to zakodowac w którejś
    uproszczonej wersji za jakis (powiedzmy dluzszy) czas

  • 22. Data: 2013-05-18 07:19:32
    Temat: Re: fizyka rozwałki
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Thu, 16 May 2013 00:23:03 -0700 po głębokim namyśle firr kenobi
    rzekł:

    > Czy taggo rodzaju wysokoenergetyczne zderzenia uwzgledniajace rozwalki
    > materialu daja sie wogole wymodelowac i realnie policzyc (np dla roznego
    > rodzaju materialow pocisku i sciany np drewno kontra drewno olow kontra
    > beton, diament kontra kamień itp) czy tez modele te bylyby zbyt
    > skomplikowane do napisania vel zbyt czasochlonne do liczenia w realtime

    Poczytaj Landaua - nawet jeżeli miał inne zastosowania zgodne z czasami
    zimnej wojny, będziesz miał potrzebną wiedzę. Taka nieśmiała propozycja,
    widzę że fizyka jakoś się przewija w postach, książek Landaua jest mniej
    więcej tyle samo w bibliotekach co Feynmanna, czyli: klasyka.

    --
    Edek