  • 1. Data: 2012-06-07 14:55:06
    Temat: flagi
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    dwie :/

    IMO wiocha jak skurw*

  • 2. Data: 2012-06-07 14:56:42
    Temat: Re: flagi
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 13:55, marcin wrote:
    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    > dwie :/
    >
    > IMO wiocha jak skurw*

    Jakieś święto?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-06-07 15:05:12
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-07 14:56, kamil pisze:

    > Jakieś święto?

    od miesiaca trwa? nie wiem. ale dzisiaj katopojeby jakies pochody
    uskuteczniaja .

  • 4. Data: 2012-06-07 15:07:20
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po dwie
    > :/

    Przeanalizowałem to zjawisko na podstawie własnych obserwacji ludzi w pracy
    i miejscu zamieszkania i wnioskuję że flagi najczęściej zakładają
    najczęściej właściciele starych oplów i audi oraz przeważnie słabo
    wykształceni lub z tzw. nizin społecznych. Często jak jest to lepszy jakiś
    SUW to wysiada z niego typowy Mietek z brudnymi paznokciami.

    Marek

  • 5. Data: 2012-06-07 15:09:58
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-07 15:07, 4CX250 pisze:
    > U?ytkownik "marcin"<l...@k...cwo> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Przeanalizowa?em to zjawisko na podstawie w?asnych obserwacji ludzi w pracy
    > i miejscu zamieszkania i wnioskuje ?e flagi najcze?ciej zak?adaj?
    > najcze?ciej w?a?ciciele starych oplów i audi oraz przewa?nie s?abo
    > wykszta?ceni lub z tzw. nizin spo?ecznych. Czesto jak jest to lepszy jaki?
    > SUW to wysiada z niego typowy Mietek z brudnymi paznokciami.
    >
    > Marek

    a jakas analiza o co chodzi z tymi flagami?

  • 6. Data: 2012-06-07 15:11:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 14:09, marcin wrote:

    > a jakas analiza o co chodzi z tymi flagami?

    A to nie o koko spoko chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-06-07 15:14:03
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A to nie o koko spoko chodzi?

    wlasnie podobno tak, ale nie rozumiem tego afiszowania sie flagami. ze
    niby co?

  • 8. Data: 2012-06-07 15:14:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 07 Jun 2012 14:55:06 +0200, marcin

    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod?

    W życiu pięknym...

    > niektorzy maja nawet po dwie :/

    Widziałem dzisiaj pacjenta z czterema (taxi),
    oraz z białoczerwonymi kondonami na lusterkach.

    Flagi sprzedają w Wawie na większości większych
    skrzyżowań, po 10 zł. W hurcie (10) po 2 zł są.
    Ciekawe czy mają kasy fiskalne. :P

    > IMO wiocha jak skurw*

    Uwielbienie do barw narodowych prawie jak w USA. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2012-06-07 15:15:21
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > oraz z białoczerwonymi kondonami na lusterkach.

    tez widzialem. to juz jest szczyt buractwa :P

  • 10. Data: 2012-06-07 15:17:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 14:14, marcin wrote:

    > wlasnie podobno tak, ale nie rozumiem tego afiszowania sie flagami. ze
    > niby co?

    A tego to już nie wiem, nigdy mnie te międzyplemienne kopanie kawałka
    szmaty nie pociągało. Ale widać Mietki po technikum rolniczym czują
    potrzebę przynależności do wspólnoty. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net