  • 1. Data: 2012-06-07 17:02:10
    Temat: poznań i "obwodnica"
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj w ramach eksperymentu przejechałem od starej
    dwójki od zachodniej strony nową S11 na południe
    aż do A2, potem autostradą na Warszawę i przed punktem
    poboru opłat wróciłem na starą A2 inną S5.
    Czyli praktycznie da się bezpłatnie ominąć cały Poznań
    jadąc stara '2'.

    Jestem czy będzie to miało wpływ na ilość korków
    na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie
    to zobaczymy.

  • 2. Data: 2012-06-07 17:25:05
    Temat: Re: poznań i "obwodnica"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    > tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie

    W każdym razie teraz można spokojnie poustawiać zakazy dla tirów na
    wszystkich przelotowych drogach w mieście, bo nie ma drogi krajowej, którą
    da się wjechać do Poznania, a która nie krzyżowałaby się z obwodnicą.

  • 3. Data: 2012-06-07 19:08:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Jun 2012 17:25:05 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >W każdym razie teraz można spokojnie poustawiać zakazy dla tirów na
    >wszystkich przelotowych drogach w mieście, bo nie ma drogi krajowej, którą
    >da się wjechać do Poznania, a która nie krzyżowałaby się z obwodnicą.

    Co i tak nic nie zmieni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-06-07 21:10:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jestem czy będzie to miało wpływ na ilość korków
    > na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    > tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie
    > to zobaczymy.

    jeszcze tego nie widziałem, bo akurat mam tydzien wolnego i mam na wszystsko
    wyjebane ;-) ... ale w przyszłym tygodniu będę sie kręcił w rejonie
    Lechicka-Obornicka.

    Doszły mnie słuchy, ze ruch na Lechickiej wzrósł, bo Ci jadący z północy w
    dowolnym kierunku (ale zwłaszcza na południe i wschód) zamiast jechać prosto
    w Niestachowską i do autostrady wybierają Lechicką na Pniewy i później w
    Swadzimiu S11 do A2....

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 5. Data: 2012-06-07 21:33:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowolnym kierunku (ale zwłaszcza na południe i wschód) zamiast jechać
    > prosto w Niestachowską i do autostrady wybierają Lechicką na Pniewy i

    i tak przy okazji - ciekawe na ile wzrośnie ruch na Szamotulskiej przez
    Chyby...

  • 6. Data: 2012-06-07 22:15:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:pvn1t7t1e5d40dn9hrq7b24phk47tfpk7a@4ax.
    com...

    > Co i tak nic nie zmieni.

    Jak to nie zmieni?
    Wyrzucenie ich przed kilkoma miesiącami z trasy katowickiej zmieniło mi
    BARDZO dojazd do centrum.
    Na plus rzecz jasna.
    Jakby jeszcze udało się je wyrzucić z byłego przebiegu DK5 przez miasto, to
    byłaby pełnia szczęścia.

  • 7. Data: 2012-06-08 09:48:44
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jakby jeszcze udało się je wyrzucić z byłego przebiegu DK5
    > przez miasto, to byłaby pełnia szczęścia.

    Pełnia szczęścia byłaby wtedy, gdyby więszkość turów
    zapakować na wagony i spławiać koleją...

  • 8. Data: 2012-06-08 12:25:40
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Robert_J" <d...@g...pl> wrote in message
    > Pełnia szczęścia byłaby wtedy, gdyby więszkość turów zapakować na wagony

    Kurcze a ja zawsze myślałem że tur jest zwierzęciem wymarłym...

    Pzdr
    Piotrek

  • 9. Data: 2012-06-08 17:05:03
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Cze, 17:02, megrims <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omijać Poznań
    > tymi drogami. W końcu taki był plan, a jak będzie

    tak przy okazji. 27.06 br muszę z Łodzi dojechać na lotnisko /Ławica
    się chyba nazywa/ Jak najprościej się tam dostać w godz. wieczornych

  • 10. Data: 2012-06-08 19:31:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > tak przy okazji. 27.06 br muszę z Łodzi dojechać na lotnisko /Ławica
    > się chyba nazywa/ Jak najprościej się tam dostać w godz. wieczornych

    jedziesz autostradą aż zobaczysz zjazd Buk/Poznań/Ławica (w sumie jest to
    chyba przedostatni zjazd z A2 w Poznaniu wiec kawałek już autostradą
    Poznańską pojedziesz), jak zjedziesz z A2 tym zjazdem w kierunku na Poznań
    Ławice to masz 4 pasmówkę aż do samego lotniska (lotnisko jest zaraz przy
    tej drodze)