  • 1. Data: 2014-10-08 11:17:51
    Temat: floppy's winapi
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    istnieje gdzieś opis funkcji do sterowania flopkiem w windows?
    interesuje mnie możliwość dość głębokiej zmiany parametrów...

  • 2. Data: 2014-10-08 11:52:02
    Temat: Re: floppy's winapi
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 08 Oct 2014 11:17:51 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > istnieje gdzieś opis funkcji do sterowania flopkiem w windows?

    istnieje

    > interesuje mnie możliwość dość głębokiej zmiany parametrów...

    gleboko to ci juz ktos zmienil parametry

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2014-10-08 12:04:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2014-10-08 11:52, R.e.m.e.K pisze:

    > istnieje

    to poproszę o namiary

  • 4. Data: 2014-10-08 12:41:40
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-08 12:04, platformowe głupki pisze:

    > to poproszę o namiary

    Trza by zapytać kustosza pobliskiego muzeum ...

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 5. Data: 2014-10-08 14:54:50
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 12:41, IDKrzych wrote:

    > Trza by zapytać kustosza pobliskiego muzeum ...

    Oddział ZUSu może być bliżej.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2014-10-08 16:10:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    starczy eu chłopaki, nikt was o zdanie nie pytał, może opowiedzcie o
    swoich przeżyciach tuskowi to może i grant za to dostaniecie...

    ponawiam pytanie, może Ktoś mnie naprowadzić na winapi dyskietki, cobym
    mógł sobie operować na flopie według własnego widzimisie?

  • 7. Data: 2014-10-08 16:30:13
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-10-08 16:10, platformowe głupki pisze:
> [...]
    >
    > ponawiam pytanie, może Ktoś mnie naprowadzić na winapi dyskietki, cobym
    > mógł sobie operować na flopie według własnego widzimisie?
    A co chcesz zrobić?

    Zresztą i tak ine dasz rady, jak na MSDNie/StackOverflow nie potrafisz
    znaleźć czego potrzebujesz...

    --
    wloochacz

  • 8. Data: 2014-10-08 16:46:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, skąd w Was tyle dyrektyw wspólnoty europejskiej,
    skoro pytam to jest mi to potrzebne, a skoro nie mówię, to znaczy, że
    nie chcę być ojebany przez jedność wspólną po/eu...

    jak już koniecznie Ktoś czuje konieczność napisania jakichś wniosków, to
    proszę obrazek: http://zsyp.eu/smieci/WinImage.PNG
    co to za formaty zaznaczone czerwoną linią?

    potrzebuję programu którym ustawię bitrate (przypomnę: 250k/s 300k/s
    500k/s) i odczytam całą ścieżkę z flopa... czy teraz mi Ktoś pomoże?

  • 9. Data: 2014-10-08 16:59:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to oczywiście prośba, nie rozkaz...

  • 10. Data: 2014-10-08 17:04:57
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-10-08 16:46, platformowe głupki pisze:
    > ja cię kręcę, skąd w Was tyle dyrektyw wspólnoty europejskiej,
    Sam sobie ją wkręcasz. Wolność mamy, se wkręcaj co chcesz - ale nie pluj
    we mnie tymi jaśnie oświeconymi komunałami.

    > skoro pytam to jest mi to potrzebne, a skoro nie mówię, to znaczy, że
    > nie chcę być ojebany przez jedność wspólną po/eu...
    Zrozum, że problem tkwi w tobie i tylko i wyłącznie w tobie.
    A co dokładnie jest ci potrzebne i do czego? Bo mam wrażenie, w twoim
    przypadku jest to zwyczajne wrażenie, że wymyślasz koło na nowo.

    > jak już koniecznie Ktoś czuje konieczność napisania jakichś wniosków, to
    > proszę obrazek: http://zsyp.eu/smieci/WinImage.PNG
    > co to za formaty zaznaczone czerwoną linią?
    Określasz pojemność dyskietki, na jaką ma być sformatowana.

    > potrzebuję programu którym ustawię bitrate (przypomnę: 250k/s 300k/s
    > 500k/s)
    Co to jest za jednostka k/s? Kilo na sekundę - kilo czego? Kilo
    platformowego głupka?
    Przypomnę ci, że "kilo" oznacza "tysiąc".

    > i odczytam całą ścieżkę z flopa... czy teraz mi Ktoś pomoże?
    Bit-co? Dla dyskietki?
    Pierwsze słyszę, no ale może nie słyszałem - może ktoś potrafi przełożyć
    z pltformowego-głupka na nasze?

    --
    wloochacz