  • 1. Data: 2014-09-18 10:12:20
    Temat: YAMI4 dla Arduino Uno
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    Jeżeli na grupie są osoby, które bawią/zajmują się programowaniem kontrolerów
    Arduino, to z przyjemnością informuję, że istnieje osobny pakiet YAMI4 dla tych
    urządzeń:

    http://inspirel.com/yami4/arduino_uno.html

    Widełko zamieszczone na stronie w kilka minut wyjaśnia, o co chodzi.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

  • 2. Data: 2014-09-26 20:56:42
    Temat: Re: YAMI4 dla Arduino Uno
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 18/09/2014 09:12, Maciej Sobczak wrote:
    > Jeżeli na grupie są osoby, które bawią/zajmują się programowaniem
    > kontrolerów Arduino, to z przyjemnością informuję, że istnieje osobny
    > pakiet YAMI4 dla tych urządzeń:

    Naprawdę masz ambicję wydania tego na wszyskie możliwe platformy, nie?

  • 3. Data: 2014-09-28 00:16:15
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    W dniu piątek, 26 września 2014 20:56:42 UTC+2 użytkownik Andrzej Jarzabek napisał:

    > Naprawd� masz ambicj� wydania tego na wszyskie mo�liwe platformy, nie?

    Nie. Tylko na te, które mnie interesują. :-)

    W szczególności wcale nie jest tego tak dużo.

    A w tym konkretnym przypadku (Arduino Uno) bardziej chodzi nie o platformę, tylko o
    demonstrację, na czym można to potencjalnie uruchomić. No więc jeśli można w coś
    wetknąć kabel sieciowy, to można też mieć tam YAMI4. Nawet jeśli jest tam tylko 2kB
    RAMu.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com