  • 1. Data: 2015-04-13 18:20:23
    Temat: folia na fronty samoprzylepne ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Może któryś kolega wiem - co to jest za tworzywo, z którego robi się
    elewacje i fronty samoprzylepne; takie dość grube i sztywne, chyba 0.5mm
    - 0.7mm

    Z zewnątrz mocno matowe (wręcz drobna struktura). No i oczywiście od
    spodu się tam drukuje opisy itp. Ale mnie chodzi o sam rodzaj tworzywa -
    potrzebna mi taka folia po prostu, do innego celu.
    Najlepiej samoprzylepna.

  • 2. Data: 2015-04-13 19:03:02
    Temat: Re: folia na fronty samoprzylepne ?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 18:20:24 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > spodu się tam drukuje opisy itp. Ale mnie chodzi o sam rodzaj tworzywa -
    > potrzebna mi taka folia po prostu, do innego celu.

    Drukuje się od spodu a klej jest nanoszony jako ostatnia warstwa. Materiałem jest po
    prostu folia. Może być PCV, może być poliwęglan. Każda tych foli jest produkowana z
    wykończeniem połysk albo mat.

  • 3. Data: 2015-04-13 19:31:52
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-13 o 18:20, sundayman pisze:
> [...]
    > spodu się tam drukuje opisy itp. Ale mnie chodzi o sam rodzaj tworzywa -
    > potrzebna mi taka folia po prostu, do innego celu.

    folia poliestrowa lub poliwęglanowa w wersji matowej