  • 1. Data: 2012-06-08 18:25:27
    Temat: Prośba o zdjęcie SimLock'a w N 6070
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Witam;

    Podaje dane potrzebne do zdjecia locka w w/w telefonie N 6070

    Nokia 6070
    v 04.22
    RM-166

    IMEI:
    357653019883946

    Lock zalozony w TakTak'u - Era

    Dodatkowe niepotrzebne informacje to:
    Language:
    V 04.22
    24-05-07
    RM-166

    Wiem, ze wlasnie trwa mecz :D
    Ale moze ktos tak jak ja w miedzyczasie zaglada tu i tam :p
    Dziekuje z gory i pozdrawiam !

    Polska ...
    Biało-Czerwoni

    T.V.

  • 2. Data: 2012-06-08 19:26:26
    Temat: Re: Prośba o zdjęcie SimLock'a w N 6070
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 8 Jun 2012 18:25:27 +0200, "T.V." <s...@z...pl>
    wrote:

    >Witam;
    >
    >Podaje dane potrzebne do zdjecia locka w w/w telefonie N 6070
    >
    >Nokia 6070
    >v 04.22
    >RM-166
    >
    >IMEI:
    >357653019883946
    >
    >Lock zalozony w TakTak'u - Era

    nie jestem pewny na 100% ale możesz spróbować
    #pw+136044656440565+1#

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-06-08 21:54:11
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2012 19:26:26 +0200, dizel napisał(a):

    > nie jestem pewny na 100% ale możesz spróbować
    > #pw+136044656440565+1#
    >
    > Pozdrawiam

    Chyba zadzialalo - komunikat wyskoczyl, iz ograniczenia telefonu wylaczone,
    z tym ze napisze cos wiecej jak wloze obca karte do niego -
    najprawdopodobniej jutro.

    T.V.

  • 4. Data: 2012-06-09 09:12:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 8 Jun 2012 21:54:11 +0200, "T.V." <s...@z...pl>
    wrote:

    >Chyba zadzialalo - komunikat wyskoczyl, iz ograniczenia telefonu wylaczone,

    na pewno zadziałało