  • 1. Data: 2013-07-28 16:01:43
    Temat: frezarka ponownie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    Ktoś tu już podawał linka, ale nie mogę go teraz namierzyć, mogę prosić
    jeszcze raz do linka firmy sprzedającej tego typu frezarki:
    http://allegro.pl/frezarka-cnc-grawerka-ploter-300-2
    00-45mm-3020t-dj-i3400674427.html

  • 2. Data: 2013-07-28 16:02:13
    Temat: Re: frezarka ponownie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    lub za jaką najniższą cenę można to kupić?

  • 3. Data: 2013-07-28 20:22:08
    Od: "kk" <...@...pl>

    Interesuje cię prosto z kraju producenta ?

    Szukaj na stronie aliexpress.com

    przykładowo :
    http://www.aliexpress.com/item/220VCNC3020T-CNC3020R
    outer-CNC3020-CNC-3020-CNC3020-Router-CNC-3020T-CNC-
    3020-Router-CNCRouter-Engraver-Milling-Drilling/5487
    80315.html

    To taki chiński e-bay.
    Ważna sprawa to koszty przesyłki.
    Czasami większe iż towaru.
    Ale są opcje free sheeping, wtedy koszt przesyłki zero, czas dostawy do
    miesiąca, a koszt towaru odpowiednio w górę.
    No i oczywiście trzeba doliczyć cło gdy towar jest wyceniony ponad 50$.

    Ten sam towar występuje w różnych cenach i z różnymi kosztami wysyłki -
    trzeba dokładnie szukać.

    A i jeszcze dodam, że kupując na allegro często ludzie dostają towar prosto
    ... z Chin.
    Zgadnijcie dlaczego.

  • 4. Data: 2013-07-28 21:27:27
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    niezły link, cena połowa tego co na allegro... ;o)
    a cło to ile procent?
    kusi mnie ten sprzęt, tyle co na allegro to nie mam, jakby się dało z tej
    strony...

    dzięki.

  • 5. Data: 2013-07-28 21:52:38
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a mam jeszcze pytanie, może Ktoś wie,

    na żadnym zdjęciu nie widać jakichkolwiek mocowań matriału do stołu... jak
    taka obudowa może być mocowana w tym urządzeniu?

  • 6. Data: 2013-07-28 22:29:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 28 Jul 2013 20:22:08 +0200, "kk" <...@...pl> wrote:

    >Interesuje cię prosto z kraju producenta ?

    A interesuje cie wyczyszczenie twojego konta banlkowego jako "produkt
    uboczny"?

    A.L.

  • 7. Data: 2013-07-29 00:13:56
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-28 21:27, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > niezły link, cena połowa tego co na allegro... ;o)
    > a cło to ile procent?
    0-2%
    + vat 23%
    + koszt obsługi celnej (przez agencję celną, wypisanie deklaracji SAD itd)
    Sumarycznie przy cenie ~6000zł (po przeliczeniu kursu itd) jeszcze
    jakieś 2000zł dorzuć.
    A potem dorzuć jeszcze drugie tyle, by tą maszynkę doprowadzić do stanu,
    w którym jest sens jej używać. W transporcie zostanie przekoszona
    geometria, luzy na chińskich posuwach są ogromne, poza tym te maszynki
    nie mają połowy podstawowego wyposażenia (czujników-krańcówek,
    bazowania, przydałoby się jakieś imadełko do mocowania mniejszych
    detali, zestaw śrubo-ścisków do profili T-rowkowych dla większych
    elementów... ).

    > kusi mnie ten sprzęt, tyle co na allegro to nie mam, jakby się dało z
    > tej strony...
    To nawet się za to nie bierz.
    Poza tym wiesz, że to tylko mechanika (i to bardzo biedna), a do tego
    jeszcze potrzeba software? Jakiś program sterujący (np MACH3)
    ~500-1000zł, żeby cokolwiek robić bardziej zaawansowanego niż wycinanie
    prostokątów to jakiś CAD+CAM (~10000zł) i trochę wiedzy o obróbce
    skrawaniem.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2013-07-29 00:45:41
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-07-28 16:01, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > Ktoś tu już podawał linka, ale nie mogę go teraz namierzyć, mogę prosić
    > jeszcze raz do linka firmy sprzedającej tego typu frezarki:
> [...]

    Potrafisz wejść na aliexpress.com i wpisać w wyszukiwarkę 3020T, czy
    jest to dla ciebie za trudne?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2013-07-29 00:47:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-07-28 22:29, A.L. pisze:

    > A interesuje cie wyczyszczenie twojego konta banlkowego jako "produkt
    > uboczny"?

    Możesz wyjaśnić?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-07-29 05:40:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 29 Jul 2013 00:47:18 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >Możesz wyjaśnić?

    Prosze bardzo. Musialoby mi totalnie odbic abym chinskiej firmie loco
    Chiny podal numer karty kredytowej

    A.L.