  • 1. Data: 2016-04-22 11:54:25
    Temat: g1w - gdzie pewnie i tanio?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    Zajumali mi z auta kamere. Rozbita szyba droższa niż kamera. niemniej
    jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował? Prosiłbym o namiar,
    bo oczywiście boję się że kupię "chińską podróbę"....

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-04-22 12:53:39
    Temat: Re: g1w - gdzie pewnie i tanio?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 11:54, ToMasz pisze:
> [...]
    > jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował? Prosiłbym o namiar,
    > bo oczywiście boję się że kupię "chińską podróbę"....

    Oferta pewna, cena pozostaje do weryfikacji.

    http://sklep.autoradia.pl/pl/p/Kamera-samochodowa-G1
    WH-32GB-Novatek-96650-Full-HD/441

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-04-22 13:05:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował? Prosiłbym o namiar,
    > bo oczywiście boję się że kupię "chińską podróbę"....

    http://allegro.pl/xiaomi-yi-dvr-kamera-samochodowa-a
    ptina-ar0230-uhd-i6038931069.html

    T.

  • 4. Data: 2016-04-22 13:08:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 13:05, T. pisze:

    > http://allegro.pl/xiaomi-yi-dvr-kamera-samochodowa-a
    ptina-ar0230-uhd-i6038931069.html

    > T.

    Ps. Tu jest trochę dyskusji o tej kamerze:
    http://www.autowrzuta.pl/viewtopic.php?f=28&t=3937&s
    tart=363

  • 5. Data: 2016-04-22 14:50:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

> [...]
    > niemniej jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował?
    > Prosiłbym o namiar, bo oczywiście boję się że kupię "chińską

    współczuje, mnie jakiś niedorób zbił tylną szybę butelką
    żeby im bokiem wyszło.

    Kupiłem od tego sprzedawcy

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4993752257

    filmiki kręci takie

    https://youtu.be/K-sWiq6uhFc

    --
    Piter

    golf mk2
    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 6. Data: 2016-04-22 15:13:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował? Prosiłbym o namiar,
    > bo oczywiście boję się że kupię "chińską podróbę"....

    A jesteś pewien że ukradli ją dla samej kamery czy może nagrywasz
    wszystkich i kablujesz jak ten jegomość?
    https://www.youtube.com/channel/UCGD6TK-t96f2qJOtOys
    1fwg

    Lewis

  • 7. Data: 2016-04-22 19:30:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.04.2016 o 15:13, Lewis pisze:

    > A jesteś pewien że ukradli ją dla samej kamery czy może nagrywasz
    > wszystkich i kablujesz jak ten jegomość?
    > https://www.youtube.com/channel/UCGD6TK-t96f2qJOtOys
    1fwg

    nie. mam alibi. uszkodzona ręka nie pozwala mi kierować autem od lutego.
    JEstem wożony jak ciele na zabiegi...

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-04-23 02:50:14
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 22.04.2016 o 11:54, ToMasz pisze:
> [...]
    > jednak muszę kupić nową. czy ktoś ostatnio kupował? Prosiłbym o namiar,
    > bo oczywiście boję się że kupię "chińską podróbę"....

    W chinach.
    Żółtki paskudne pojechali z ceną, bo od dawna nie ma nic równie dobrego
    i taniego.. chociaż, ja swoje dwie kupowałem po 28$/each, teraz widzę,
    że są po 45 :)
    Ale to wciąż stówę taniej, niż w kraju.
    No, chyba, że musisz teraz-już, to kupuj najtańszą na allegro przy
    której napisali wyraźnie, że Novatek96650