  • 1. Data: 2016-04-22 16:54:36
    Temat: opłata audiowizualna
    Od: robot <r...@o...pl>

    "autorzy projektu wyszli z założenia, że każdy odbiorca energii elektrycznej
    ma możliwość odbioru audiowizualnych programów"
    "Wiceminister kultury potwierdził, że opłata audiowizualna
    będzie pobierana przy okazji należności za energię elektryczną."

    Nie mam telewizora, nie mam radia.
    W dupie mam tą ich beznadziejną telewizje.
    Kurwa ja pierdole skurwysyny jebane pierdolone!

  • 2. Data: 2016-04-22 16:55:08
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: robot <r...@o...pl>

    Sorry miało iść na pręga.

  • 3. Data: 2016-04-22 17:17:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.04.2016 16:55, robot wrote:
    > Sorry miało iść na pręga.

    Ale przy okazji jest temat do przemyśleń dla tych co myślą, że samochód
    elektryczny będzie jeździł prawie za darmo.

    Skoro od gniazdka można pobierać abonament TV, to tym bardziej masz
    przecież możliwość naładować teslę.

    Shrek

  • 4. Data: 2016-04-22 17:32:06
    Od: "Selkon" <l...@f...ui>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie mam telewizora, nie mam radia.
    > W dupie mam tą ich beznadziejną telewizje.
    > Kurwa ja pierdole skurwysyny jebane pierdolone!

    A na kogo głosowałeś ?
    Wiadomo, że za pomysły PiSlamistów zapłacą wszyscy.
    To dopiero początki, a budżet jest mocno na minusie.
    Partia Watykańska też ma duże potrzeby.

  • 5. Data: 2016-04-22 17:41:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.04.2016 o 17:32, Selkon pisze:
    > Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A na kogo głosowałeś ?
    > Wiadomo, że za pomysły PiSlamistów zapłacą wszyscy.

    I zawsze było wiadomo.
    Ale co większe głupole myślały że ich bozia rzuci kasą jak PIS będzie
    rządził.

    Ciekawe kiedy ci głupsi przejrzą jednak na ślepia i słupki zaczną
    socjalisto-faszystom spadać....

    > To dopiero początki, a budżet jest mocno na minusie.
    > Partia Watykańska też ma duże potrzeby.

    Obłowią się na handlu ziemią, ale czy to im wystarczy?

  • 6. Data: 2016-04-22 17:42:24
    Od: m...@g...com

    Lista pomyslow jak nie placic:

    http://energetyka.livre.pl/energetyka/rzad-wesprze-w
    prowadzeniem-oplaty-audiowizualnej-domowa-fotowoltai
    ke/

  • 7. Data: 2016-04-22 18:20:47
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.04.2016 o 16:54 robot <r...@o...pl> pisze:

    > Nie mam telewizora, nie mam radia.

    Ale możesz mieć.
    Przecież ten podatek nigdy nie dotyczył ani nie ma dotyczyć oglądania bo
    gdyby tak było to by wystarczyło zakodować i zamiast ściągać podatek,
    rozprowadzać karty jak każda inna kodowana telewizja. Ten podatek z
    definicji jest na programy, których nikt nie ogląda bo inne utrzymały by
    się z reklam albo dobrowolnego abonamentu.
    Nie rozumiem tylko dlaczego to ograniczenie do mających podłączony prąd.
    Przecież inni też mogą nie oglądać TVP.

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2016-04-22 18:22:58
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.04.2016 o 17:41 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ciekawe kiedy ci głupsi przejrzą jednak na ślepia i słupki zaczną
    > socjalisto-faszystom spadać....

    Tym zaczną spadać to zaczną rosnąć następnym, którzy obiecają lepszy
    sposób na wyczarowanie pieniędzy. Nie ma się co łudzić, tak jest od zawsze.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2016-04-22 19:00:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.04.2016 o 18:22, SW3 pisze:

    > Tym zaczną spadać to zaczną rosnąć następnym, którzy obiecają lepszy
    > sposób na wyczarowanie pieniędzy. Nie ma się co łudzić, tak jest od zawsze.

    No od zawsze to nie, PIS już raz u władzy był i szybko został jednak
    wykopany.
    Ale pamięć w narodzie krótka, więc znowu dali się nabrać na pr.

  • 10. Data: 2016-04-22 19:28:21

    Ale masz internet i masz potencjalną możliwość korzystać z audycji a
    nawet bezczelnie oglądać na żywo.
    Jakieś inne argumenty? :-)