  • 11. Data: 2006-12-02 13:06:31
    Temat: Re: gazeta.pl, ..problem z odwiedzeniem strony
    Od: "tomi" <t...@p...onet.pl>

    > jest to mozliwe - sprawdzalem z hostow holenderskich i niemieckich i nie
    > dziala - z pl dziala ladnie.

    z adresow nalezacych do British Telecom nie chodzi, ...
    wiec jest to bardzo mozliwe

  • 12. Data: 2006-12-02 13:36:05
    Od: "tomi" <t...@p...onet.pl>

    > Słyszałem hipotezę, że w ramach walki z DDoS-em akceptują tylko
    > połączenia z Polski.

    juz chodzi ;-)

  • 13. Data: 2006-12-02 13:44:16
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    tomi napisał(a):

    > juz chodzi ;-)

    z niemiec nie

  • 14. Data: 2006-12-02 16:05:33
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    tomi <t...@p...onet.pl> wrote:
    > to tylko pogratulowac im pomyslu...

    Oczywiście masz lepszą radę i chętnie się z nią podzielisz?

    p.

  • 15. Data: 2006-12-02 23:41:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > Oczywiście masz lepszą radę i chętnie się z nią podzielisz?

    Pewnie wystarczy na paru routerach corowych w PL wyciąć porty 6667, co by
    uniemożliwić sterowanie zawirusowanymi maszynami... Atak szedł również
    z polskich hostów.

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2006-12-03 00:07:29
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Lukasz Trabinski napisał(a), W dniu 2006-12-03 00:41:
    > Pewnie wystarczy na paru routerach corowych w PL wyciąć porty 6667, co by
    > uniemożliwić sterowanie zawirusowanymi maszynami... Atak szedł również
    > z polskich hostów.

    pierwsze primo: po ch*, że tak powiem, nimi sterować w trakcie ataku???
    drugie primo: portforwardery wymyślono mniej więcej w tym samych czasie
    co krzemienne ostrza, więc chyba chłopaki dadzą radę ((-;

    pozdro,
    alek

  • 17. Data: 2006-12-03 09:48:00
    Od: Robert Święcki <r...@s...net>

    Alek Cesarz wrote:

    > pierwsze primo: po ch*, że tak powiem, nimi sterować w trakcie ataku???
    > drugie primo: portforwardery wymyślono mniej więcej w tym samych czasie
    > co krzemienne ostrza, więc chyba chłopaki dadzą radę ((-;

    Nie do końca rozumiesz o czym Twój poprzednik napisał.

    --
    Pozdrowienia, Robert!
    http://www.swiecki.net

  • 18. Data: 2006-12-03 12:41:51
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> wrote in message
    > Gazeta.pl walczy z DDoS-ami.

    a mozna uzyc firmy akamai. grozono ms ddosem, akamai zalatwil takie rury, ze
    kolesie cmokneli sie w pompke.

  • 19. Data: 2006-12-03 12:42:52
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "tomi" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > tak czy inaczej z zasobow gazety nadal normalnie nie mozna krzystac

    soa#1 dziala z aster przez wix.

  • 20. Data: 2006-12-03 12:48:03
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik WaSyL napisał:

    > a mozna uzyc firmy akamai. grozono ms ddosem, akamai zalatwil takie
    > rury, ze kolesie cmokneli sie w pompke.

    Siła akamai bierze się dokładnie z tego samego co siła DDoS-ów - z
    _rozproszenia_ systemu, grube rury to tylko wisienka na torcie.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE