  • 21. Data: 2006-12-03 14:04:04
    Temat: Re: gazeta.pl, ..problem z odwiedzeniem strony
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Alek Cesarz <a...@s...pw.edu.pl> wrote:

    > pierwsze primo: po ch*, że tak powiem, nimi sterować w trakcie ataku???
    > drugie primo: portforwardery wymyślono mniej więcej w tym samych czasie
    > co krzemienne ostrza, więc chyba chłopaki dadzą radę ((-;

    Ale co chcesz forwardować, śmieci udp, smieci synfloodowe, po ch*? :)

    --
    ŁT

  • 22. Data: 2006-12-03 19:36:47
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Robert Święcki napisał(a), W dniu 2006-12-03 10:48:
    > Nie do końca rozumiesz o czym Twój poprzednik napisał.

    NC

  • 23. Data: 2006-12-03 19:38:27
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Lukasz Trabinski napisał(a), W dniu 2006-12-03 15:04:
    > Ale co chcesz forwardować, śmieci udp, smieci synfloodowe, po ch*? :)

    ja nic nie chcę, to "ci oni" chcą. chodzi mi tylko o to, że na
    zblokowanie botnetu nie ma cwaniaka... z mojej własnej, popartej
    odpowiednią lekturą analizy wyszło, że tylko rozproszone
    czarnodziurowanie ma sens. ale jak to dobrze zrobić to też nie wiadomo.
    do bani panie, do bani...
    pozostaje więc to co Tomek napisał: rozproszenie celu... jak największe.

    alek

  • 24. Data: 2006-12-03 21:59:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pawel <n...@n...com> wrote:

    > DDOS-a robi? im chyba z LinxTelecom...wystarczy popatrzec na szczeg??owe
    > statystyki na PL-IX-ie ;)

    Chyba pl-ix.pl od wczoraj lub wczesniej nie odpowiada po http.

    a.

  • 25. Data: 2006-12-03 22:50:10
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    > Chyba pl-ix.pl od wczoraj lub wczesniej nie odpowiada po http.
    >
    > a.

    dostepny jest bez zadnych problemów ;)
    przynajmniej od strony Exatela

  • 26. Data: 2006-12-04 15:26:01
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Wemif napisał(a):

    > Chyba pl-ix.pl od wczoraj lub wczesniej nie odpowiada po http.

    Zarówno od strony AS12968, AS12741, jak i AS31242 nie ma żadnych problemów.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 27. Data: 2006-12-04 16:08:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

    > Zar?wno od strony AS12968, AS12741, jak i AS31242 nie ma ?adnych problem?w.

    Od rana jest dobrze, na pingi caly czas odpowiadal ale na 80 i 25 nie
    przynajmniej z kilku DSLu (AS5617), a z Futuro caly czas bylo dobrze.

    a.

  • 28. Data: 2006-12-06 14:07:07
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:
    > Pewnie wystarczy na paru routerach corowych w PL wyciąć porty 6667, co by
    > uniemożliwić sterowanie zawirusowanymi maszynami...

    No, no, bez takich głupich pomysłów, bo ktoś jeszcze to zrealizuje. ;)

    > Atak szedł również z polskich hostów.

    No to tu akurat chyba łatwo zidentyfikować i odciąć klienta póki nie
    odwirusuje komputera? :)

    p.