  • 1. Data: 2006-11-30 15:23:33
    Temat: Ile kosztuje para miedziana?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Ave!

    TP stwierdziła, że do Neostrady bez abonamentu telefonicznego chce doliczyć 44
    zł brutto za utrzymanie pary miedzianej.
    Pani Prezes godzi się na maksymalnie 27 zł brutto.
    Nie ma mowy o uzależnieniu powyższych kosztów od długości pary miedzianej.

    To ja się zatem zapytam, skąd u licha opłata za _długość_ pary miedzianej
    dzierżawionej?
    To są jakies inne druty? Ze złota? Pobierają prąd? Generują doatkowe koszty
    utrzymania?

    Nie ma jak to rzetelna kalkulacja kosztów wytworzenia usługi ;-)

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 2. Data: 2006-11-30 16:40:12
    Temat: Re: Ile kosztuje para miedziana?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> writes:

    > TP stwierdziła, że do Neostrady bez abonamentu telefonicznego chce
    > doliczyć 44 zł brutto za utrzymanie pary miedzianej.

    Czyli za rezygnację z telefonu musiałbym dopłacić. Wstydu nie mają.

    MJ

  • 3. Data: 2006-12-01 12:01:03
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]
    > koszty utrzymania?
    >
    > Nie ma jak to rzetelna kalkulacja kosztów wytworzenia usługi ;-)

    W tym smiesznym liscie przewodnim co cennika laczy dzierzawionych stoi
    jak byk, ze podnosza ceny poniewaz musza je dostosowac, do kosztow
    utrzymania lacza i wychodzi im 255zl stalej oplaty ;P

    A tu przy Neo bez abonamentu wychodzi 44 ;P
    Pomijam dlugosc lacza...

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 4. Data: 2006-12-01 16:12:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jarek Pudelko wrote:

    > A tu przy Neo bez abonamentu wychodzi 44 ;P
    > Pomijam dlugosc lacza...

    "Sieć dostępowa TP jest siecią miedzianą co ogranicza przepływność
    realizowanych łączy, przy zastosowaniu obecnych technologii, do 2
    Mbit/s." [vide mid: ek6h4m$2dgh$...@a...ceti.pl ]

    ;)

    --

    irackie kopie windows.