  • 1. Data: 2009-07-02 08:18:38
    Temat: gdzie najtanszy internet GPRS?
    Od: ":\)" <...@...a>

    Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
    Z gory dziekuje za info

  • 2. Data: 2009-07-02 11:22:39
    Temat: Re: gdzie najtanszy internet GPRS?
    Od: r...@m...com

    > Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
    > Z gory dziekuje za info

    Z cyrografem, czy bez?

  • 3. Data: 2009-07-02 18:26:01
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik :) napisał:
    > Czy przerabial ktos ten temat i ma aktualne dane?
    > Z gory dziekuje za info

    Polecam ten artykuł:
    http://www.telix.pl/artykul/internet-na-lato-w-pre-p
    aid-3,28927.html

  • 4. Data: 2009-07-02 18:27:44
    Od: ":\)" <1...@1...pl>

    > Z cyrografem, czy bez?

    BEZ

    z tego co widze to pewnie tak-tak - jest tam jakas promocja "startowa"

  • 5. Data: 2009-07-02 18:47:33
    Od: r...@m...com

    > BEZ
    >
    > z tego co widze to pewnie tak-tak - jest tam jakas promocja "startowa"

    tak-tak jest najdroższy.

    najtaniej wychodzi simplus i pakiet 500MB

  • 6. Data: 2009-07-03 05:51:03
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > tak-tak jest najdroższy.
    >
    > najtaniej wychodzi simplus i pakiet 500MB

    Ale co, że taniej niz 50zł za 5GB (od 2 dni, wczesniej było 4GB) na 58 dni?
    Ewentualnie 2GB przy doładowaniu 30zł na miesiąc?
    Play OnLine na Kartę.

    JA

  • 7. Data: 2009-07-03 08:52:08
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Play OnLine na Kartę.

    pytanie było o gprs

    P.

  • 8. Data: 2009-07-03 08:59:05
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    >pytanie było o gprs

    Założe się, że to było hasło, któż mógłby dziś szukać_dokładnie
    najwolnieszego netu?

    JA

  • 9. Data: 2009-07-03 10:22:01
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Fri, 3 Jul 2009 10:59:05 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > Założe się, że to było hasło, któż mógłby dziś szukać_dokładnie
    > najwolnieszego netu?

    Zgaduję: ktoś kto niekoniecznie będzie przebywał w zasięgu Playowskiego 3G?
    Sam myślałem, czy sobie na wakacje nie kupić play on-line, ale wyszło mi,
    że tam gdzie mam jego zasięg, tam mam i kabel. Miejsca gdzie chciałbym mieć
    dostęp do internetu przez komórkę oferują w najlepszym przypadku Edge.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 10. Data: 2009-07-03 10:54:14
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Zgaduję: ktoś kto niekoniecznie będzie przebywał w zasięgu Playowskiego
    > 3G?

    No właśnie, to mógłby napisać że z EDGE, dziś już chyba nie produkuje się
    nawet telefonów które mają tylko GPRS.

    JA