  • 1. Data: 2009-07-01 09:56:10
    Temat: Nokia 2760 - czas trwania rozmowy
    Od: "Marek" <t...@f...pl>

    Witam:)

    Zakupiłem żonce Nokię 2760 i co mnie zdziwiło, to że w czasie rozmowy nie pokazuje
    się czas
    który upłynął od chwili rozpoczęcia rozmowy, jedynie po zakończeniu rozmowy wyskakuje
    komunikat
    podsumowujący czas jej trwania.
    W ustawieniach telefonu nie znalazłem takiej opcji żeby to włączyć, a przecie
    dobrze wiedzieć ile już
    czasu się gada, co by nie przegadać za dużo:)
    W moim staruszku Samsungu mogę sobie to podejrzeć w czasie rozmowy, ale żeby Nokia
    nie miała ?!

    Tak więc pytanko: czy ten typ tak ma, czy jest sposób, żeby to włączyć?

    --
    Pzdr.
    Marek