  • 1. Data: 2015-04-12 18:36:46
    Temat: gleba na moto
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Jak wspominacie swoją pierwszą glebę na moto?

  • 2. Data: 2015-04-12 18:53:29
    Temat: Re: gleba na moto
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 12.04.2015 o 18:36, t12t12 pisze:
    > Jak wspominacie swoją pierwszą glebę na moto?
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl

    Kuźwa to portal dla gimbazy czy dla emerytów? Myślałem, że dla gimbazy
    wiec co się tak na wspominki zebrało? Pierwsze niepowodzenia, pierwsza
    gleba...
    Podpowiem że następne mogą być (jak dorośniecie):
    - pierwsze tankowanie
    - pierwsza fajka na moto
    - pierwsze piwo na moto
    - pierwszy mandat
    - pierwszy seks na moto
    - pierwszy zlot
    - pierwsza ucieczka przed policją
    - pierwszy prawdziwy motocykl
    - pierwsze barwy klubowe
    - pierwszy wypadek
    - pierwsza trumna

    Pole do popisu przed wami ogromne

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-04-13 00:43:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.04.2015 o 18:53, Arni pisze:

    > Kuźwa to portal dla gimbazy czy dla emerytów?

    A oni widzą w ogóle odpowiedzi?

  • 4. Data: 2015-04-13 00:57:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 13.04.2015 o 00:43, Smok Eustachy pisze:

    > A oni widzą w ogóle odpowiedzi?

    no chyba widzą bo czasem odpisują, że nie zrozumieli ;)
    http://grupy.scigacz.pl/gleba,na,moto,2,246972,2015_
    04.html

    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-04-13 20:39:31
    Od: p...@b...pl

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 18:36:47 UTC+2 użytkownik t12t12 napisał:
    > Jak wspominacie swoją pierwszą glebę na moto?

    Nie woziłem nigdy gleby na moto, zawsze wolałem wziąć taczki.

    KJ

  • 6. Data: 2015-04-13 23:33:10
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    p...@b...pl wrote:

    >Nie woziłem nigdy gleby na moto, zawsze wolałem wziąć taczki.

    A to ja kiedys wiozlem... jeszcze przed wojna, znaczy przed stanem.
    W mojej pierwszej pracy, pierwsza moja kierowniczka wydala mi
    polecenie zorganizowania gleby do biurowych doniczek.
    No to przywiozlem caly plecak, ciezka byla jak cholera, stad pamietam.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10